leuk kadootje??

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,

Heeft iemand een leuk idee om je ouders te vertellen dat je zwanger bent?

ik kreeg via via deze website van iemand www.berenpoot.nl
Zouden ouders dat leuk vinden om iets speciaals te krijgen of  gaan  jullie het allemaal zo plompverloren zeggen.

Ik heb een zoon van 7 en toen ik zwanger was heb ik het zo plompverloren gezegd, als het nu raak ik wil ik wel iets speciaals doen voor de aanstaande opa's en oma's.
Heeft iemand suggesties????

succes iedereen om zwanger te worden, helaas ben ik net ongesteld geworden. misschien volgende maand geluk

flixie

Hi!
Ik had er ook al een beetje over nagedacht over hoe ik het wil gaan vertellen! Ik heb op de site van babybrabbel.org onder het kopje 'leesmap' en dan het onderwerp "hoera zwanger" wel wat leuke ideetjes gezien! Ik kreeg bij sommige verhaaltjes echt tranen in mijn ogen van ontroering! (maar ik ben doordat ik zwanger ben ook misschien wel nog emtioneler dan ik normaal al ben!)

Groetjes,
Sandra

HOI

ik heb voor me zoontje van bijna 3 een tshirt liggen

met daarop

HOERA IK WORD BROER

En dat trekt hij dan aan als ik zwanger ben

en verder zeg ik niets

groetjes natasja

Wat een ontzettend leuk idee Sas :) Zul je die gezichten moeten zien, whahahahha.
Erg leuk plannetje  misschien dat ik hem voor mezelf ook nog wel onthoudt, mocht het zover zijn :)

Groetjes Ellen

Bij de eerste hebben we bij mijn ouders de echo laten zien en dan hebben ze het vrij snel door hoor! (alhoewel m'n moeder nog wel even vroeg 'echt???')
Bij m'n schoonouders hebben we het verteld op de verjaardag van m'n schoonvader en naast het echte cadeau hadden we nog een boekje ingepakt  voor opa en oma. Of het aan het boekje lag of aan m'n schoonouders: dit drong iets minder snel door....

Mocht het nu raak zijn weet ik niet of we het anders zouden vertellen. Misschien wel eerder dan met de echo, want ik denk dat het nu met 3 maand misschien al licht zichtbaar is (zeker als het mooi weer is en dus t shirt tijd)

Groetjes,
Marije

Terug
Bovenaan