Leuk kadootje

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Ik was laatst op een kraamfeest en daar kregen de ouders een leuk en origineel kado.
Een kussensloop met Hartelijk Gefeliciteerd erop geborduurd...
Zo kan je kind de avond voor z'n verjaardag en op de dag zelf op een speciaal kussen slapen.
Dit vond ik zo'n leuk idee dat ik ook zoiets voor m'n vriendin d'r zoontje wilde maken.
Maar aangezien ik niet zo borduurachtig ben heb ik het gedaan met textielstiften.
En geen hartelijk gefeliciteerd maar: Hiep Hiep Hoera en 2x een bos balonnen.
Heel makkelijk te doen!!!!

Heb geprobeerd om via 'extern plaatje invoegen' ( dat dingetje boven in de regel witte envelopje) maar of het gelukt is weet ik pas als ik het bericht geplaatst heb...
Via Hyves kan ik het nog ff niet doen, want dan ziet m'n vriendin het misschien.

Doei
Sannemams

quote: Sammievvl schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-04-2008 19:25:20'));

Hoi,

Ik was laatst op een kraamfeest en daar kregen de ouders een leuk en origineel kado.
Een kussensloop met Hartelijk Gefeliciteerd erop geborduurd...
Zo kan je kind de avond voor z'n verjaardag en op de dag zelf op een speciaal kussen slapen.
Dit vond ik zo'n leuk idee dat ik ook zoiets voor m'n vriendin d'r zoontje wilde maken.
Maar aangezien ik niet zo borduurachtig ben heb ik het gedaan met textielstiften.
En geen hartelijk gefeliciteerd maar: Hiep Hiep Hoera en 2x een bos balonnen.
Heel makkelijk te doen!!!!

Heb geprobeerd om via 'extern plaatje invoegen' ( dat dingetje boven in de regel witte envelopje) maar of het gelukt is weet ik pas als ik het bericht geplaatst heb...
Via Hyves kan ik het nog ff niet doen, want dan ziet m'n vriendin het misschien.

Doei
Sannemams

Zo te zien is het toch niet gelukt...lekker handig dan zo'n functie

Terug
Bovenaan