Leuk 'kraamcadeau' voor opa's en oma's

Vroeg me af of iemand hier tips heeft voor leuke kraamcadeautjes voor opa's en oma's?? Ze hebben zoveel voor ons gedaan dat zij ook wel een cadeautje verdienen als die kleine er eenmaal is.

Mag alleen niet echt meer de deur uit om te gaan shoppen dus het zou fijn zijn als ik het via internet kan bestellen.

Ik hoop op tips....

Mijn ouders hebben ons heel erg geholpen tijdens mijn laatste zwangerschap waarbij ik niets meer kon (en ook niet voor mijn andere kinderen zorgen). Ze zijn 7 weken 4 dagen per week bij ons in huis geweest. Wij hebben ze een beautydag (massage e.d.) gegeven om eens goed bij te komen. Een duur kado maar wij vonden dat ze het heel erg verdiend hadden!

Iets leuks van de kleine? Fotoshoot laten maken en dan een foto inlijsten ofzo?
Of als je iets wil hebben dat je al eerder kan geven dan zou ik ook gaan voor een weekend of dagje weg ofzo
Je kan online iets leuks voor ze boeken toch?

Ja iets persoonlijks zat zelf ook eventueel aan een voetafdrukje in gips oid te denken...voor die kleine er is word krap, ben nu 39 weken en 3 dagen namelijk ;-)

Of een abonnement op het tijdschrift Ook! Het blad speciaal gericht op grootouders en kleinkinderen. Erg leuk!

Of een mooi sieraad, waar je dan een mooie herinnering aan hebt... Je hebt speciale sieraden die symbool staan voor geboortes enzo...

baby jewel heeft hele mooie kettingen met een afdruk van het voetje van de kleine misschien is dat wat het is wel echt van de kleine dus niemand heeft zn zelfde je kan ook hand afdruk doen

Wij hebben ook een abonnement op Ook! gegeven. Toen deze was afgelopen vroegen beide oma's of het maar zo kort was, en zijn ze hem zelf gaan kopen!
Ook geven wij aankomende kerst (ja duurt nog lang) een fotoboekje met alle foto's van een jaar lang....

Terug
Bovenaan