Leuk kraamcadeau

A

Anoniem

Guest
Hoi Meiden,

Even een hele andere vraag: Mijn zusje staat op springen van haar tweede zoontje. Nu hebben mijn andere zus en ik bij de eerste de kinderstoel gegeven maar nu hebben ze natuurlijk alles aan leuke (en wat grotere zaken) al in huis. We hebben nu in ieder geval een achterzitje voor op de fiets gegeven maar die hebben we in de aanbieding gehaald en nu willen we er eigenlijk nog iets leuks (voor ongeveer 30 euro) bij geven.

Weten jullie nog iets leuks. Kleertjes en knuffels krijgt ze vast al zat.

Groetjes
Inge

Hoi Inge,

Toen mijn dochter geboren werd kreeg ik een 'cadeaumand' voor in de kraamtijd gekregen. Elke dag mag er dan 1 (of meer) cadeautje(s) uitgepakt worden. Wij kregen o.a. potjes voor eerste haarlokje / tandje, een vingertandenborstel, speentjes, bewaartasjes voor speentjes, bijtring, leuke voorleesboekjes etc. Je kunt er dan zoveel aan uitgeven als je zelf wilt!
Wat ik ook een heel leuk cadeau vond was van dat gips om een handafdruk te maken. En veel fotolijstjes om straks de mooiste kiekjes in te showen.

Succes en groetjes, Anouk

Een mooie omslagdoek? (bv die van lief wwwliefwinkel.nl of die van Pluisje) Wij hebben de doek erg veel gebruikt en het is altijd leuk om voor een 2e gewoon weer iets nieuws te krijgen.

Het boekje van Rupsje nooitgenoeg.

Een (toch kleertjes) stoer polootje met de achternaam erop met een nr. eronder. Hebben wij laten drukken bij simplycolors.nl Je krijgt dan echt een stoer rugby effect.

Abonnement op Kinderen (proefabonnementen van een half jaar zijn 15 euro)

Succes met iets leuks bedenken!
gr.Ing

Hoi,

Voor als het een meid wordt: een armbandje met haar naam of nog leuker een bedelarmbandje. Dan kun je daarna bij speciale gelegenheden een nieuw bedeltje voor haar kopen.

Groetjes,
Karin

Inderdaad, het boekje van Rupsje Nooitgenoeg, dat hebben wij ook gekregen en ik herinner me nog van mijn kinderjaren dat ik daar keer op keer ui voorgelezen wilde worden en de boeken 'Weltrusten Kleine Beer' en 'Over een kleine mol die wil weten wie er op zijn hoofd gepoept heeft'. Alledrie absolute aanraders!

Groetjes Anouk

Hoi,

mijn zus is vorige maand bevallen van twee meisjes en ik heb voor alletwee een knalroze handdoek gekocht met bijpassende washand en daar de naam van de baby's op geborduurd. Bij een goede zaak heb ik ze gekocht zodat ze jaren mee zullen gaan.

Groetjes van marloes

Ik heb een kraamboek (gastenboek voor kraamvisite en babyborrel.)  gekregen.
te koop bij bv bruna.
HIerin kan de kraamvisite   een persoonlijke boodschap , eerste indruk, of wat ze als kraamkadootje hebben gegeven opschrijven.
Leuk voor later en je krijgt er leuke verhaaltjes in.

bv het volgende
ik wens je een mooi rjk leven.
Als je het later moeilijk krijgt,
bedenk dan maar dit.
"lopen, fietsen, leven:
je leert het niet zonder te vallen.

quote: Nouk85 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-01-2008 11:05:14'));

Hoi Inge,

Toen mijn dochter geboren werd kreeg ik een 'cadeaumand' voor in de kraamtijd gekregen. Elke dag mag er dan 1 (of meer) cadeautje(s) uitgepakt worden. Wij kregen o.a. potjes voor eerste haarlokje / tandje, een vingertandenborstel, speentjes, bewaartasjes voor speentjes, bijtring, leuke voorleesboekjes etc. Je kunt er dan zoveel aan uitgeven als je zelf wilt!
Wat ik ook een heel leuk cadeau vond was van dat gips om een handafdruk te maken. En veel fotolijstjes om straks de mooiste kiekjes in te showen.

Succes en groetjes, Anouk

Hoi Anouk,

Inderdaad een leuk idee een kraammand maar hebben we bij de eerste baby al gegeven. We willen graag iets anders.

Groetjes
Inge

Terug
Bovenaan