leuk kraamkadootjes???

hallo allemaal,

Heeft iemand een leuk idee om je ouders te vertellen dat je zwanger bent?

ik kreeg via via deze website van iemand www.berenpoot.nl
Zouden ouders dat leuk vinden om iets speciaals te krijgen of hebben jullie het allemaal zo plompverloren gezegd.

flixie
 
Hoi Flixie,

Wij hebben het onze (schoon)ouders gewoon verteld, zonder cadeautjes. Wij hebben het idee om zodra de kleine geboren is een foto cadeau te geven.

Succes met je zwangerschap!

Groetjes Monique2, 12 weken
 
Zelf hebben wij het bij de eerste gewoon verteld en hij, nu inmiddels 3 jaar, heeft het mogen vertellen dat hij nu grote broer wordt.

Maar als je het met een cadeautje wil doen, althans voor de Pasen, zou je bv een zak paaseieren bij jamin kunnen kopen en daardoor geboortesnoepjes of chocolade doen.
Ben er toevallig gisteren geweest en zag dat ze veel hadden, vandaar dat ik bij jou vraag gelijk daaraan moest denken.

En wat misschien ook wel komisch is: ze hebben chocolade eieren, bij de toonbank, die je in een eierdopje kunt zetten en waar een kuikentje in zit. Zelf heb ik er één voor het paasontbijt voor ons zoontje gekocht. Maar je zo die natuurlijk ook kunnen geven met de komische manier van brengen dat er in jou ook een kleintje zit!

Kijk maar of je er iets aan hebt, moest er alleen wel gelijk aan denken toen ik je berichtje zag.
 
hoi Flixie,

Ik heb mijn zwangerschaps test ingepakt (eerst in een laagje keukenrol en dan kado papier) met strik en al  en die aan mijn moeder gegeven.Gezegt dat het breekbaar was en dat ze het niet mocht ruilen.Toen ze het bijna uitgepakt had zei ik ook nog eens dat ik het ook terug wou hebben!!! Nou als je haar verbaasde gezicht zag??Ze ging gauw verder en toen ze het zag begon ze te gillen van blijdschap hahaha.Misschien ook een leuk idee voor jullie.

Groetjes Natasja
 
Ik heb het maar gewoon gezegd omdat ik de jongste van het gezin ben (23) en   mijn ouders mij nog steeds als een klein meisje zien.
Mijn zus heeft bij haar tweede zwangerschap een kaart gemaakt met een gedicht en heeft die toen aan onze ouders gegeven.
Misschien een leuke tip

Groetjes Bb
 
Hoi,

wij hebben gister voor onze beider ouders een ramelaar gekocht in de vorm van een veiligheidsspeld, daar aan een kaart met 'ook al ben ik nog zo klein (rijstkorrel), willen jullie mijn opa en oma zijn'. Verpakt in folie met roze en blauw verpakte paaseitjes er bij.

succes met t bedenken van een idee

Anneke
 
Terug
Bovenaan