leuk maar vervelend

hallo allemaal,
heb net gehoord dat een vriendin van mij een dochtertje heeft gekregen en ook al meteen een foto mee. Heel leuk maar nu ben ik dus heel erg jaloers ik wil ook zo een lief klein mensje vasthouden knuffelen en verzorgen. Ik weet dat mijn tijd waarschijnlijk nog wel zal komen maar ik zou het zo leuk vinden. liefs nicole
 
Lastig zijn dat soort dingen, he? Hoewel je het een ander heel erg gunt, voel je toch een steekje van jaloezie (of hoe je het ook moet noemen). Ik hoop dat jullie niet lang meer hoeven te wachten!

liefs Kiki
 
ik had laatst ook zoiets en toen baalde ik ook zo ontzettend ook omdat ik vind dat ik dat gevoel niet hoor te hebben.
net had ik inderdaad ook weer zoiets kreeg foto's opgestuurd van een vriendin van mij waar ik opstond amen met haar kleine, maar zij heeft geen vriend geen baan en verder ook niets voor elkaar en per ongeluk zwanger geworden waarvan ze ook nog de hele tijd gerookt heeft.
en ik heb alles voor elkaar ben nog jong 24 en ben gestopt met roken let op mijn eten etc. en krijg een miskraam en dan denk ik wel eens wat is het allemaal oneerlijk verdeeld.
moet je kijken hoeveel vrouwen er hier graag een kindje willen en hoeveel meisjes zomaar zwanger worden en het weg laten halen omdat het niet uitkomt.

nu lijkt het ondertussen mijn klaagzang wel maar in ieder geval hiermee wilde ik je zeggen dat ik je gevoel heel goed begreep.
groetjes tijger
 
Terug
Bovenaan