Leuk naar de kinderboerderij geweest!! (CAMERA VERGETEN.....)

A

Anoniem

Guest
Vanmiddag naar de kinderboerderij geweest. Zit hier op 5 minuten fietsafstand en nu voor het eerst pas geweest. Jammer genoeg de camera vergeten, maar Feline's gezicht was zo mooi om te zien. Helemaal verbaasd en steeds wijzen en kijk kijk of kijk nou zeggen (op haar manier natuurlijk)
De koe en ezel waren erg leuk, wel een beetje eng, want heel groot!   De geitjes durfde ze met een vinger wel te aaien. En de kippen, nou die waren gewoon heel bijzonder en ze volgde ze zo goed mogelijk.

Al met al een geslaagd uitstapje en volgende keer gaat de camera wel mee.....

groetjes Maris

Jammer is dat hé Ik heb dat soort dingen ook vaak. Maar ik denk dan maar zo.....
reden om gauw weer te gaan

Enne dan je camara niet vergeten!!

groetjes
Achnita

jammer is dat he! wij waren gister op het strand en ook de camera vergeten.daar baalde ik wel van,t was zo,n mooi gezicht.het was net of kwam anouk elke dag op het strand,nergens bang voor,zo het water in kruipen.moesten haar er uit vissen want anders was ze op terschelling geweest.hahaha.

gr petra

Wel een hele goede reden om weer te gaan!
En dan niet de camera vergeten anders krijgen wij nooit de plaatjes te zien.

Groetjes Jessica

Stom he... en hij lag netjes klaar op tafel. Het is vast zwangerschapsdementie. Heb ik nu echt weer last van, ben er met mijn hoofd niet bij.

groetjes Maris

Terug
Bovenaan