Leuk nieuws gekregen !!

Hé meiden,

Ik ben zo blij !!!!
Mijn zusje kwam vanochtend met een hele leuke foto... Ze is zwanger !! Begin februari verwachten ze de kleine..
Ik ben zo blij voor mijn zusje en zwager. Ze waren al een hele tijd bezig om zwanger te worden en ze hadden eigenlijk de moed al een heel klein beetje opgegeven. Begin februari van dit jaar werd er een tumor bij mijn zwager geconstateerd en het zou dus niet verstandig zijn om meteen zwanger te raken. Maar op één of andere manier heeft dit kleine ukkie toch besloten om het team te versterken !!

Groetjes Jolanda

Wat een fantastisch nieuws voor jullie!! Zo zie je maar weer.....de wonderen zijn de wereld nog lang niet uit...... Zo lang je maar in iets blijft geloven, komt het in heel veel   gevallen allemaal goed. Geniet samen van de aankomende gebeurtenis.....

Groetjes Fonske.

Wat heerlijk nieuws zeg! Zo zie je maar, niets in het leven is zeker en een kind néém je niet maar kríjg je (als je geluk hebt).
Jij ook een beetje gefeliciteerd Jolanda!

Groetjes,
Ellen mv Julian

Wauw, kan me voorstellen dat je helemaal blij wordt van dat nieuws.
Het is sowieso leuk om te horen als je zus zwanger is, maar in dit geval is het wel een extra lichtpuntje in een moeilijke tijd.
Lekker samen genieten van dit positieve nieuws.

Groetjes,
Geeske.

Goed nieuws!! Super!
Inderdaad is een zwangerschap niet echt te plannen en is het een wonder wat je krijgt.
Heb thuis een DVD over een kindje in je buik en hoe dat allemaal ontstaat en groeit. Heel bijzonder. Vanaf de bevruchting tot geboorte. Echt geweldig om te zien en je wordt er echt stil van als je stil staat bij hoe dit gaat. En dan besef je maar dat het een wonder, een groot wonder is als je een kindje mag krijgen en dat ook alles nog eens goed gaat, is ook al heel bijzonder.

Terug
Bovenaan