Leuk nieuws?!

A

Anoniem

Guest
Gister kwam mijn nichtje van 17 langs, ze moest mij even onder 4 ogen spreken,

In oktober is ze paar keer bij mij geweest want haar menstruatie bleef uit, getest en negatief. Ze is na haar stop week gewoon weer aan de pil gegaan.

Nu kwam ze gister met het nieuws dat ze zwanger is, dus ik vroeg of het dan toch zo was in oktober, maar dat was niet zo, een maand later door de pil heen.
Ze had vorige week getest, en moest gelijk voor echo, 10 weken zwanger is ze nu.

Ik kon alleen maar blij voor haar zijn, en ja ze is hartstikke jong, maar gelukkig is haar vriend van mijn leeftijd, en heeft hij een vaste baan, zodat ze de kleine wel een goede toekomst kunnen bieden.

Heel lief van haar was trouwens dat ze het niet durfde te vertellen aan mij omdat wij al zolang bezig zijn, maar ze moest het mij zelf vertellen van haar moeder, zus, vriend. Ben ook blij dat ze dat heeft gedaan, daarna gezellig met een groepje wezen bowlen en ze was ook mee, dus waren beetje geintjes aan maken dat ze hulp had enz. Ze is dus 10 week en al een mooi buikje, 15 augustus is ze uitgerekend.

Wou het even van mij afschrijven,

Liefs

Nu hopen dat ook wij snel mogen volgen

Hai cloewja,

Tja.....ondanks dat ze nog heel jong is, is het indd wel heel fijn te weten dat hun kindje een goede, veilige en stabiele thuisbasis zal hebben! Misschien een beetje dubbel omdat jullie al een tijd bezig zijn maar dat maakt het voor een ander, die wel zwanger is, niet minder blij of bijzonder......

Logisch dat je het even kwijt wil. Ook goed van d'r dat ze het je zelf heeft verteld, zal voor haar ook lastig zijn geweest. Ik hoop voor jullie dat jullie gauw mogen volgen!

Liefs Lynn.

Fijn dat je er op deze manier voor haar bent en wat lief dat ze het niet durfde te zeggen.

X

Sterk hoor Cloewja, dat je zo blij kunt zijn voor je nichtje. Hopelijk ga je haar snel achterna, dat zou nog eens leuk zijn.

Wel lief en dapper dat ze het je zelf kwam vertellen.

Kom ff van t april forum. Wil mijn complimenten maken over hoe je gereageerd hebt op haar zwangerschap. Echt goed!! Knap hoor. Nu weet ze zeker dat er mensen zijn waarop ze terug kan vallen.

Terug
Bovenaan