Leuk nieuws:-)

Hoi meiden

Een week of 2 a 3 geleden kregen wij te horen dat wij niet alleen papa en mama worden maar ook nog oom en tante! Echt zo onwijs leuk!
Gister kwamen mijn broer (3 jaar ouder) en schoonzus de echo foto's laten zien. Krijg nou wat!! Ze krijgen een TWEELING!! Ik ben echt zoo blij voor ze en vind het zo onwijs leuk!! Mijn schoonzusje is morgen 10 weken en ik donderdag 17. Dus de kleintjes zullen waarschijnlijk maar weinig schelen aangezien 2lingen rond de 37 weken gehaald worden. Ben er helemaal hieperdepiep van. Mijn ouders zijn nog geen opa en oma en krijgen straks in 1 a 1 1/2 maand 3 kleinkinderen! Wat een wonders wat een rijkdom:)

Wij mogen morgenavond naar ons ukkie kijken bij de 2D pretecho!! Yoehoe echt zo een zin in!!

Liefs
 
Leuk leuk leuk!!!!! En als jouw ukkie net zo lang blijft zitten als die van mij, worden ze straks nog op dezelfde dag geboren, hihi!
Heel veel plezier vanavond!!
 
Ow wat gaaf meid! Hier exact dezelfde situatie. Schoonzus zwanger (18 weken) Ik zwanger van tweeling (bijna 13 weken) dus mijn ouders krijgen binnen een maand (waarschijnlijk) wel 3 kleinkinderen erbij :) Ze hebben er nu nog maar 1.

Leuk hoor! Hoe was je 2D echo? Of heb ik er overheen gelezen? Weten jullie wat het gaat worden nu?

Hoe gaat het op je werk? Liefs Lynn.
 
Terug
Bovenaan