leuk nieuwtje...maar..

A

Anoniem

Guest
hoi meiden,

nou, ik word voor de derde keer tante!
alleen dit hebben we niet van mijn schoonzus en schoonbroer zelf gehoord.
(broer van mijn man en zijn vriendin krijgen nu de derde dus)

mijn schoonmoeder en schoonzus waren hier zaterdag en toen vertelde mijn schoonzus het mij!
die het dus van mijn schoonmoeder gehoord.
ik riep meteen van: hebben ze jou niet verteld je mond te houden?
nou, dat hadden ze niet en dus  kon ze haar mond niet houden en verteld het dus leuk aan iedereen.

ik had het liever van ze zelf gehoord.
en nu?
als ze het ons vertellen, maar net doen of we niets weten!
ik vind het moeilijk hoor....

Ik zou me er niet goed bij voelen om te doen alsof ik niks wist en dan als ze het zouden komen vertellen zou moeten acteren..Al is dat in sommige situaties misschien wel het verstandigste. Ik weet ook niet hoe je contact is met je schoonbroer etc..

Misschien dat je enthousiast zou kunnen opbellen en dan zegt dat je het heugelijk nieuws heb vernomen en hun wilt feliciteren?

Inderdaad een lastige! Pff..
Maar het probleem van een ander, dus van  diegene die zijn mond voorbij praat, niet jouw probleem maken. Dat is nu eenmaal het risico,.. Ik zou denk ik opbellen of langs gaan en feliciteren danwel vragen of het klopt wat je hebt gehoord.

Esmé mv Kay

Hoi Elise,

Lastig parket he? Zo hoorde ik (2,5 jaar geleden) van mijn vader dat een goede vriendin van mij zwanger was (haar man werkt in het zelfde bedrijf als mijn vader).
Ik heb toen een cadeautje voor haar gekocht en toen ze bij ons kwamen om het grote nieuws te vertellen had ik het pakje al op tafel liggen... Ik wilde wel graag dat ze zelf met het nieuws kwam, maar ze durfde het niet zo goed te vertellen. Ha ha, een hele rare situatie idd, maar we hebben er later nog wel om gelachen! Net doen alsof ik van niks wist wilde ik niet en kan ik ook niet trouwens.
Succes ermee!

Groetjes,
Ellen

Ik snap dat je het liever van hen zelf had gehoord, maar ja, ze kunnen moeilijk de hele wereld langsgaan op 1 dag. Misschien vinden ze de telefoon niet leuk om het door te geven.
Ik zou er zelf niet zo ingewikkeld over doen en gewoon afwachten tot ze ermee komen, en als ze het dan gezegd hebben zeggen dat je het al gehoord had en dat je een kadootje voor ze hebt (vond ik een goed idee!). Ze hebben het vast bewust achtergehouden voor jullie.
Liefs NElleke

Whaaaahhhh, ik bedoelde dus: Ze hebben het vast NIET bewust voor jullie achtergehouden.
Ik zag het toen ik op 'plaats bericht' drukte, maar ja, dan is het te laat he!

Terug
Bovenaan