Leuk om te zien!

Hey meiden,

Ik had dit weekend onze kleine, grote man gemeten en vroeg me af hoe de lengte van de andere kids hier was. Dus ik de topics bij langs en dan valt op hoeveel wij eigenlijk schrijven en ook wel vaak. Als ik soms voor de grap op andere forums kijk dan wordt daar soms weinig tot niks geschreven.

Ik vind het fijn hier altijd een luisterend oor te vinden en een goed advies, tips of ideeen van een ander te krijgen. Ik hoop dat we nog lang zo door mogen gaan.

Liefs Lientje

Hoi Lientje, dat was mij laatst ook al opgevallen, dat andedre forums binnen deze site veel minder word bezocht...Doet je toch wel goed!'t Is echt een vast ritme hier van de dag/week....effe op 't frum kijken.
Van praktische vragen, tot zwaardere onderwerpen en heftige gebeurtenissen, kan allemaal hier!
Gr.Roos.

weet je wat ik vorige keer heb gedaan??
alle berichtjes van vroeger gelezen hahaha.
zo leuk om te zien, dat er nog zo veel mensen zijn waar je echt al zooooo lang mee aan t praten ben.
ook natuurlijk veel nieuwe, en veel afvallers.
das echt leuk om dat af en toe eens terug te lezen.
vragen die ik toen stelde, waarvan ik nu zoiets heb van: jaa duuh dat je dat zelf niet had kunnen verzinnen hahahha.

en idd, t viel mij ook al op dat wij vrijwel de enige zijn die zoveel op t forum zitten :p
de rest heeft allemaal hyves en alles ( wij ook natuurlijk wel, maar das toch anders en minder overzichtelijk dan dit forum)

nou meiden, we blijven gewoon met zn alle gezellig door kletsen hier :D

liefs, do

Ik heb ook wel eens op een van de laatste pagina's gekeken van dit forum, en wat bleek....op sommige pagina's staan gewoon foto's!!!1,5 Jaar geleden had Patricia een topic geopend voor foto's en hier en daar zie je foto's staan, van Shanice en brortje bijv.
En Jasmijn van Trudi zie je op dit nieuwe forum dus...denk dat die wel overgekomen zijn van het oude, vorige forum...Raar dat je nu geen foto's kan plaatsen maar daar er dus wel een paar staan.....
Gr.Roos.

Die foto's heb ik net ook even bekeken, heel veel zag je trouwens niet, maar idd veel namen die je nu niet meer ziet maar ook veel die je hier nog wel ziet, grappig!

Foto's plaatsen deed ik hier niet, maar dat doe ik nu af en toe wel op onze hyves, maar ik ben hier actiever. Ik gebruik hier nog steeds niet mijn eigen naam en mijn zoontje noem ik hier vaak ook niet bij naam.

Toch een beetje raar dat anderen hier je verhaal kunnen lezen, maar ik heb enorm veel aan dit forum, dus vind ik het prima zo op deze manier!

Liefs Lientje

Ja, ik vind het ook erg leuk dat weer zo actief zijn.
Ik heb ook wel eens op andere forums gekeken en inderdaad is het daar erg rustig. Begreep dat het najaar2007 forum op hyves zit en dat er daardoor niet op het forum wordt gereageerd.
Maar ik vind het forum hier idd gezellig, handig en fijn. Ik kijk eigenlijk elke dag wel even.
Ik moet zeggen dat ik het wel leuk zou vinden als er hier weer foto's geplaatst kunnen worden en dat de topics met de laatste reacties boven komen, maar verder vind ik het forum prima.

groetjes, Bianca

Hoi hoi,

Ja die "eind van de zomer" duurt errug lang bij dit forum haha. Ik zit ook nog steeds te wachten op het kunnen plaatsen van foto's en de laatste topic bovenaan staat!

Verder vind ik het ook heerlijk. Je kan hier vragen, advies geven en lekker kletsen. Ook ik kijk iedere dag wel ff. Zelfs stiekum op mn werk haha.

Liefs Irene

ik sluit me aan bij de rest
kijk elke dag wel een paar x
en idd t einde van de zomer duurt erg lang
wel jammer dat er nog steeds geen foto's geplaatst kan worden
als de laatste reacties op topics bovenaan komen staan is ht een prima forum ( en hij moet berichten geen 2 of 3 x plaatsen hahaha )

groetjes maurilla

Terug
Bovenaan