Leuk pierenbad gezocht!! (tips??)

Hallo mama's,

Ik ben dus op zoek naar een leuk pierenbad in de beurt van Breda.
Hier heb je wel een subtropisch zwembad maar het pierenbadje is maar 6 bij 3 zoiets met één glijbaantje. Daar proppen die peuters zich dan met z'n alle doorheen hahaha..

Ik zou dus graag ergens heen gaan waar een leuk en vrolijk pierenbad is, dus met van die beesten waar water uit spuit, glijbaantjes en/of ander gek spul dat in het water staat zodat ze ook écht iets te spelen hebben.

Ik heb ook al flink op internet gezocht op alle bekende sites. Maar vaak hebben ze geen foto's, laat staan van het pierenbad of hebben ze uberhaupt geen site.

Dus wie o wie kan me een leuk adresje geven??

Voor de mensen in Limburg is de Lommerbergen echt een aanrader qua kinderbadje.. Het pierenbad is een soort kronkelrivier door een soort jungle met zandbakken waar de kleintjes in kunnen  scheppen etc. Echt heel gaaf! Gelukkig dicht bij mn ouders hihi,.. Zie  foto hier beneden..

Zoiets zoek ik dus hier in de buurt!!

Esmé mv Kay

Nou, wij waren op vakantie in Cannes (zuid-Frankrijk) en daar hadden ze alle  ruimte!! Overal watersproeiers enzo ....
Dus als je een dagje niks te doen hebt .... haha
Nee sorry, geen tips voor je.
Liefs Nelleke

Hey Esmé!

wat wij nog wel eens doen is gewoon naar center parcs gaan om te zwemmen... Goed, het kost iets meer, maar wel gegarandeerd leuk waterplezier, en voor ons weer actueel, maxi-cosi's en boxen in de buurt... Wel even bellen van te voren!

Kus, Marieke

Hallo, hoe is het met je? Lang niet gesproken!!

Het is niet echt bij jou om de hoek maar ik vind het Caribabad in Gorinchem ook wel leuk. Ze hebben hier een apart deel dat uit drie delen bestaat: kleine glijbaan, iets grotere en een echte buizen glijbaan voor peuters (klein voor maat en bestaat uit  maar één bocht, en je glijd zo het water in, je valt dus niet een stuk naar beneden aan het eind.) Verder wat sproeiers etc.

In het grote deel ook nog wat leuke soort bakken die vol lopen en als ze vol zijn kieperen ze leeg, vond Jente erg leuk!

Verder vind ik dat je de echt leuke pierebadjes alleen bij echte parken vindt.

Groetjes Fennie en Jente

Terug
Bovenaan