leuk restaurant gezocht!

We zoeken een leuk restaurant voor de familie: 6 volwassenen en 3 kleine kinderen (1, 2 en 3 jaar) Het moet kindvriendelijk zijn en de volwassenen moeten er ook lekker kunnen eten!
Ben benieuwd naar jullie tips!

Groetjes,
Kiki

Ik woon zelf in de buurt van Bergen op Zoom. Zelf ben ik er niet eerder geweest, maar het restaurant in Wouwse Plantage moet heel leuk zijn (pannekoekenhuis) en 't Appeltje in Bergen op Zoom.

Groetjes,
Mir.

Hoi,

Pannenkoekenrestaurant! Over het algemeen hebben die  ook wel pannenkoeken voor volwassenen, kinderstoeltjes zijn in grote getale aanwezig, verschonen van een kind is geen probleem en van een huilend kind kijkt niemand op.

Groetjes, KT

Hoi Mimi,

grappig, in de buurt van Bergen op Zoom. We komen zelf vaak bij het appeltje, maar vinden de speeltuin daar eignelijk meer geschikt voor kinderen vanaf een jaar of 4.
Maar heel erg bedankt voor het meedenken! Ga ook eens kijken naar het pannenkoekenrestaurant in de Waouwse Plantage.

Hoi KT,

inderdaad een pannenkoekenrestaurant, maar ben nog op zoek naar een leuke!!!

Bedankt voor het meedenken!

groetjes,
kiki

Hoi,

Ken je toevallig iens.nl? Ik vind het een goede en betrouwbare restaurantgids-site. Misschien iets voor een voorselectie . Want inderdaad, een beetje sfeer is wel fijn!

Veel plezier in ieder geval.

KT

Restaurant het Grevelingemeer, kun je lekker eten en het is aan het strand dus kunnen de kinderen heerlijk spelen. Wij zijn er toevallig vandaag nog geweest met ons dochtertje van 15 maanden....

Terug
Bovenaan