Leuk speelgoed?

<p>Onze dochter is 1,5 jaar en denk ik toe aan wat nieuw speelgoed. Ze heeft echt van alles maar is het beu. We gaan wat opbergen en over een paar weken weer tevoorschijn halen. </p><p>Misschien kan ik hier wat inspiratie op doen?</p><p>Keukentje, picknick mand, boeken, paar zoof zoof dieren, blokken heeft ze.</p><p>Qua knutselen hebben we verf en dat vindt ze super leuk. Iets anders qua knutselen?</p><p>Ben benieuwd :)</p><p> </p>
 
Stickers plakken was hier vanaf die leeftijd favoriet! Je hebt genoeg leuke stickerboeken en ook raamstickers vinden ze erg leuk. 


En strookjes plakken is ook leuk. Kun jij stukjes knippen en kan zij ze op een blaadje plakken met prittstift :)
 
En als we hier lege dozen hebben is dat het favoriete speelgoed ☺️?
 
Duplo, puzzels, pop met poppenkleertjes en flesje, dokterssetje, stapeltoren... wordt veel mee gespeeld hier! En ook een handje droge ongekookte pasta in haar eigen keukentje is zomaar leuk!
Qua knutselspullen: klei, (raam)stickers, stempels, kleurboek, bellenblaas!
 
Wasco en baby stiften vallen bij ons ook erg in de smaak! Ook stickers plakken en vinger verf !
Bij ons meisje heb ik ook een beetje het idee dat ze beetje toe is aan nieuw speelgoed.. meeste is al weer een tijdje in huis dus ben ook weer beetje aan het veranderen. Onze dochter is ruim 1,5 jaar. 
 
Mijn dochtertje is nu twee en is helemaal fan van een kassa waar je die muntjes in kan doen. Verder heb ik al een tijd kinetisch zand in een bak met wat vormpjes en klei. 
 
Terug
Bovenaan