Leuk speelgoed?

<p>Ik heb besloten iets nieuws te kopen voor onze dreumes van 19 maanden (ivm het thuiswerken). Is zoef zoef dieren iets van vtech? En zo ja, welke dan? Het is voor een jongetje (Duplo hebben we al veel)</p>
 
Ja zoef zoef is van V tech maar eerlijk gezegd vind ik het niet zo leuk. Wij hebben het op het kinderdagverblijf waar ik werk en het valt me best tegen hoeveel er mee gespeeld wordt en de dieren maken vreselijk veel geluid en het is gewoon niet zulk uitdagend speelgoed, vind ik ;)

Duplo hebben wij thuis heel veel. Echt 6 grote bakken vol poppetjes, dieren, auto's, blokken, accessoires en de trein. Daar spelen mn dochters dagelijks héél veel mee!

Verder is een autogarage en een paar mooie auto's favoriet. Puzzels, het keukentje en de boerderij met dieren wordt veel mee gespeeld. Ook de wheelybug is zeker favoriet! En waterverf en klei en raamstickers!
 
Ik zou met die toettoet auto's helemaal niet meer kunnen thuiswerken ? Hebben dr ééntje maar dat ding blijft aan de gang, met 6 van die dingen zou ik echt gek worden ?
 
Wij hebben wel meerdere van zoef zoef en onze dochter vindt het wel erg leuk. Wissel het wel af. Ene keer dat beneden andere keer keukentje, andere keer duplo zo blijft alles elke keer weer leuk.
 
Wij hebben ook een zoontje van 19 maanden. Ons zoontje speelt veel met zijn toet toet auto's en de garage en racebaan. Geluidjes staan hier uit. Ik heb dit van marktplaats voor zijn verjaardag gegeven. Verder speelt hij veel met alle andere auto s en zijn keukentje. Dan met name zo'n taartje en pizza en snijfruit enzo. Ook smartmax doet het hier goed en de interesse in puzzels komt ook steeds meer.
 
Hier wordt veel met de toetoept auto’s gespeeld, hebben lang niet altijd het geluid aan. Maar ook al kan hij ze aan doen, doet hij dat niet eens altijd. Ik heb het ook op marktplaats gekocht wij hebben er wel ook de autogarage en parkeertoren bij. Onze zoon van 1,5 kan zich er goed zelf mee vermaken, maar daarnaast zijn boekjes lezen, puzzels, kleuren en blokken stapelen ook favoriet
 
Waarvan/welk merk hebben jullie dan het speelgoedkeukentje? Puzzels en blokken wordt hier niet leuk gevonden, tekenen en verven wel heel erg. 
 
Terug
Bovenaan