Leuk speelgoed ?!

Wat vinden jullie kindjes op dit moment leuk speelgoed? Yinthe is helemaal fan van de megablocks in een doos. Ik zet haar dan op de grond neer en zij haalt een voor een de blokjes eruit, stopt ze in haar mond, slaat ze tegen elkaar etc. Kan ze zich zo een uur mee vermaken, ideaal...!

Als ik haar op haar buik leg zijn voor de planten en de krantenbak interessant! Ik heb voor haar onderin de kast een plank gemaakt met speelgoed. Dat kan ze er mooi uit halen en zo. Dat is ook wel een succes.

het babyspiegeltje van vtech vindt swen helemaal geweldig. soms lijkt het of hij het muziekje mee neuriet!

de afstandbediening vindt hij interessant en ook onze 2 jack russels zijn leuk om naar te kijken.

verder is alles waarmee je lawaai kan maken erg leuk... wat mama af en toe wat minder vindt! hahaha

Hey,

Dani is van 8 maart maar zij vindt haar voeten nog steeds heel erg leuk (en lekker) en z'n knisper boekje doet het ook goed. Als ze op haar buik ligt wil ze wel vooruit maar dat lukt haar nog niet. Kunnen jullie kleintje als kruipen??

Groetjes Patries

mijn dochter is van 25 febr en kruipt nog niet en zit nog niet
soms blijft ze even zitten en dan valt ze weer om
sommige hier zijn wel heel snel of is die van mij langzaam? ook nog geen tandjes in aantocht hihi
ach ja zal vanzelf allemaal wel komen

Nee, die van jullie zijn niet langzaam hoor! Die van mij is gewoon snel. Het is 'normaal' als kindjes rond de 9 maanden kunnen teigeren en zitten. Alleen zijn dat gemiddelden, dus tja de ene is sneller, de andere langzamer!

Voetjes zijn hier ook nog steeds erg in trek. Ook mijn voeten (kriebelt..). Oja en onze parkiet is ook geweldig. Het beweegt en maakt geluid!

haha ja voeten.. swen knabbelt regelmatig aan zijn grote teen.. maar nu er 2 tandjes zijn, liet hij wel heel snel los.. hahaha
ook mijn grote teen moest eraan geloven... au!

swen tijgert trouwens achteruit ipv vooruit. heel grappig om te zien!
heel snel gaat het nog niet, maar dat verandert snel...

Haar grote broer ;-)...
Daar kan ze echt om schateren.
Verder voeten, mijn ketting, rammelaars, bijtringen en alles met een muziekje/knisper.
(eigenlijk dus nog hetzelfde als een paar maanden geleden...)

Hier ging ze eerst ook achteruit en daarna een tijdje op zij...maar al vrij snel daarna ging ze vooruit en nu is ze niet meer te stoppen! Haha ze zat vanmorgen al bijna op de onderste plank in de kast.

Terug
Bovenaan