Leuk spelletje

A

Anoniem

Guest
Ik heb Jesse 20 minuten geleden op bed gebracht.Net was ie helemaal aan het gek doen in zijn bed, dat hoorde ik door de baby phone. Ook hoorde ik dat hij zijn speen op de grond gooide, dus maar ff naar boven gelopen. zie ik hem grijzend in zijn bedje zitten en wijst hij naar zijn speen, ik geef hem zijn speen en terug en ga weer weg. De deur doe ik weer dicht en ja hoor meneer gooid zijn speen weer op de grond de grotste lol heeft hij. Ik denk bij mezelf 1x geef ik hem nog en dan is het klaar.

Nu is ie stil en slaapt,
Wat zijn het soms boefjes. Hahaha

Groetjes Linda

Hoi Linda,
Lieve doet graag een ander spelletje..
Haalt haar haarclipje er uit, terwijl ze weet dat ik dat niet goed vind..Dan loopt ze al lachend op me af, en doet alsof ze hem aan me wilt geven.
als ik hem dan wil aanpakken, loopt ze snel weg, en doet hem ver achter haar rug.Ze lacht dan zo schattig, en als ik dan zittend op de bank..hard met mijn schoenen op de grond stamp..dan gilt ze het uit..Want ze denkt dan dat ik haar achterna kom!!
Heerlijk!

En dan het liefst tig keer!!! haha
Gr Rina

hahaha rina
dar spelletje is hier ook favoriet,net doen of ik anouk achterna kom.dan vliegt ze door de kamer en weet van geen ophouden.alleen doet anouk het met een bal(ze heeft een ballentik hahaha)

gr petra

Hier de zelfde spelletjes al bij Rina!! Echt dat boeven en lachen en lol dat ze hebben dan, GEWELDIG!!!

X Saskia

Heerlijk he! En ze lachen dan zo heerlijk ontdeugend.

groetjes Maris

Merel heeft ook een spelletje. GEleerd door oma.
Alles wat ze te pakken kan krijgen in de kinderstoel op de grond gooien.

Heel schuldig kijken zodat jij het weer opraapt. Dan weer gauw op de grond gooien.
een schik dat ze dan heeft.

Hahaha!

Ik herken de spelletjes van jullie kleintjes ook.
Jesse wil ook vaak wat aan me geven en als ik het dan wil aan nemen loopt ie keihard weg.

En als ik nog achter hem aan kom, giert hij het uit van het lachen.
Wat zijn het ook scheetjes he.

Groetjes Linda

Bas vindt het eigenlijk maar spannend als hij achterna gezeten wordt. Hij moet er aan de ene kant om lachen, maar vaak komt hij maar gauw mijn kant uitgelopen en laat zich in mijn armen vallen.
Maar lachen moet hij er wel om.

Wij doen ook wel eens samen: "Loop eens gek rondjes rond de tafel"
Dan zwaaien we met onze armen of schudden met onze billen. Samen brullend als een tijger is ook leuk. En dan lopen we zo rustig 20 keer rond de tafel. Ach je kunt maar ergens lol om hebben.
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik altijd maar hoop dat niemand me ziet lopen .

Groetjes, Karin

Terug
Bovenaan