Leuk Tipje

Hoi ik heb nog een klein leuk tipje voor de meiden die net achter gekomen zijn dat ze zwanger zijn,meld je aan bij moeders voor moeders,en als dank je wel heb je denk ik toch zeker de kans op een leuk presentje,had t zelf ook,men kon kiezen uit een boek,een bord,en een dvd.ik zou zeggem

hoi ik reageer even zelf op mn eigen bericht want dr ging net ff iets mis,ik weet nog ni zo gauw hoe men iets weer kan verwijderen wat men net ff geschreven heeft,dus ga ik gewoon hier nu ff verder.
Maar waar ben ik gebleven,ff terug lezen ;-) .
Ja DVD DVD DVD dat moet je nemen,euh moet is wel weer een super woord,maar neem maar van mij aan als je dat doet is t super,
Heb zelf ook de DVD gedaan en t samen met mn vriend bekeken ,het is zo leuk om t zo te zien.ja men zal wel al boeken hebben maar dit is echt leuk.
Dus meiden doen.Moeders voor Moeders

ik had ook graag willen meedoen, maar moest een ja antwoorden in de standaardvragenlijst. Ben paar jaar geleden aan hernia geopereerd,.....vraag me niet waarom dat invloed heeft op de urine, maar goed. Hoe heet die dvd, misschien dat ik hem ook wel kan bestellen op bol.com ofzo.

dat fotolijstje had ik ern iet bij, laatste 2 weken kwamen ze niks ophalen ivm de sneeuw, hadden ze niet even gemeld via email, telefoon of site dus ik stond hier met mijn plasjes. uiteindelijk haalden ze het op en kreeg ik geen kado, was te pissig om er achter aan te gaan, lijstje koop ik wel bij de etos. maar verder is het idee achter moeders voor moeders wel heel leuk

ook ik doe mee voor moeders voor moeders
en ookik heb de dvd gekozen
en moet zeggen is erg mooi om te zien hoor een echte aanrader
dus dames doen dat moeders voor moeders

Ik ben ook alweer voor de tweede keer bezig!
Heb de eerste keer de dvd gekozen, ben nu voor het boek gegaan.
@ Tilly de dvd heet "wonder van een nieuw leven" en is voor 19.99 te bestellen bij bol.com zag ik.
Jammer dat je niet mee mocht doen, misschien heeft het te maken met evt. scans ofzo?
Vooral voor mijn vriend ging een wereld open met die dvd. Kon wel merken dat er op de LTS aanmerkelijk minder aandacht was besteed aan dat hoofdstuk bij biologie! Wrs is aan het hoofdstuk ervoor meer tijd besteed ;o)
@sweetwicca het fotolijste krijg je als je je voor de 7e week aanmeld, alleen als je 10weken meedoet krijg je een extra cadeautje.
Maar op de site staat toch gewoon aangegeven dat er bepaalde routes niet gereden zijn ivm sneeuw?
Ik kan het ook altijd wegbrengen hier naar de apotheek, dus dat heb ik gewoon gedaan, kon ik ook gelijk nieuwe flessen meenemen.
Moet wel eerlijk zeggen dat ik er ook wel weer naar uitkijk om over 2 weken weer "gewoon" overal naar de wc te kunnen. Maak er nu een sport van om zoveel mogelijk thuis te gaan, maar dan staat mijn blaas ook weleens zowat op knappen :-S
Heb dan wel 80 ltr weggebracht hihi als je er zo over nadenkt zijn we eigenlijk best zeikerds!! Whahaha!

Succes allemaal, er zijn heel veel mensen heel blij mee!!

Groetjes Sas

Terug
Bovenaan