<p>Hoihoi, misschien vinden jullie het een gekke vraag maar goed.</p><p>Mijn man gaat over 2 weken voor een week op vakantie. Achteraf heb ik heel erg spijt dat ik dit goed heb gevonden, maar anders was de keuze januari of februari en dan ben ik net weer aan het werk dus dat vond ik ook niet ideaal.</p><p>Nu merk ik dat ik sinds deze week een beetje in een dipje zit. Ik hou erg van wandelen maar met dit vreselijke herfstweer lukt dat natuurlijk niet zo goed. Nu zit ik vooral thuis. Ik vind het dan ook heel erg fijn als mijn man s avonds thuis komt. Ik hou best van lekker netflix of zo kijken maar niet dag in dag uit. Sporten mag ik nog niet. Af en toe ga ik koffie drinken met vriendinnen, maar toch. </p><p>Dat is dan ook meteen mijn punt. Ik zie erg op tegen de week alleen. Uiteraard zijn mijn ouders in de buurt en kan ik wellicht wat afspreken met een vriendin voor een kopje koffie maar dan nog voelt het best eenzaam of zo. Mijn zoontje is over een paar dagen 2 maanden dus dan 2,5 maand. Nu zei mijn zusje ook al, misschien kan ik een dagje vrij nemen om iets leuks met z'n 3en te doen.</p><p>Maar.. Hebben jullie tips voor mij wat ik zou kunnen doen met een baby van 2,5 maand oud behalve ergens koffie drinken /lunchen? Zwemmen wil ik eigenlijk mee wachten tot 3 maanden. Ik zat serieus te denken om 2 nachten in een huisje te gaan zitten ergens, maar ja waar en in mijn eentje best een onderneming.</p><p>Het punt is dat ik ook gewoon toe ben aan even een andere omgeving dan thuis denk ik</p>