Leuk uitje vlakbij station gezocht !!

Ik heb een paar weekjes geleden twee treinkaartjes via de kruidvat gekocht. Hiermee kun je onbeperkt reizen door Nederland één dag van het weekend. Nu leek het me leuk om met de trein ergens naartoe te reizen. Echt een doel, maar ik heb toch werkelijk geen flauw idee waar een park of iets dergelijks is waar het leuk is voor de kids en ook wat te zien is en dat dan ook nog eens dicht bij het station ligt. Weten jullie misschien een leuk uitstapje ??

Groetjes Jolanda

De ballenbak van Ikea!! Station Haarlem-Spaarnwoude.
Haha
Nee sorry, geen betere ideetjes. Als het nou door de weeks was konden we samen lunchen (werk tegen het station aan). Maar helaas, ik heb hier geen goede plannen.
Volgens mij was er in Breda een park op loopafstand van het station. Maar daarvoor moet je onze forum-vvv uit Breda raadplegen.
Groetjes!!
Nelleke

Zelf vind ik "ons" stadspark zo gezellig (bij goed weer)..
Het ligt recht tegenover het station en is dus een kwestie van oversteken!

Je hebt in het stadspark een theehuis liggen waar je wat kunt drinken en die een kleine kaart heeft. Je kunt er ook buiten zitten. Voor dit theehuis ligt een erg grote zandbak, enkele speeltoestellen en natuurlijk flink wat gras. Hier ligt dan ook iedereen te picknicken of te relaxe op plates..

Voor kinderen dus heerlijk om te spelen en mama kan lekker een bakkie koffie drinken..

Vanuit het stadspark is het een kwest van "de hoek om" en je staat midden in hartje Breda.. Lekker winkelen en vele terasjes.

Bij een goede zonnige dag een heerlijk dagje weg!
Dat vinden wij zelfs nog steeds, die met mooi weer (in de vakantie) soms wel 3x in de week daar te vinden zijn (en vaak in t weekend haha).

Een aanrader dus!

Stadspark Valkenberg..

Theehuis,.. Daarvoor heb je kleine speeltuin..

Marktplein Breda,.. om de hoek bij het park

oude markt..

Ook t centrum,..

Haven van Breda.. Ook midden in centrum

En als je nog wil gaan eten hahahah...

OP t net kun je veel vinden wat er allemaal om en in het centrum te doen is.
Misschien het "google" waard!

Succes!

Esmé mv Kay
(Alias Breda promoter hahaha)

Terug
Bovenaan