leuk verhaal

Vorige week aten we hutspot met rookworst. Nou moest rosco niet zoveel weten van die hutspot maar die rookworst daar in tegen vond hij niet te versmaden. Hij sloeg helemaal op hol. worstje,worstjeWORSTJE,WORSTJE WORSTJE, jaja jongen maar nu is het op..... helemaal teleurgesteld droop hij af. Sávonds gingen we naar bed en rosco werd een beetje wakker van ons toen hoorde we ineens uit zijn bedje.. worstje worstje jamiejamie. nou wij lagen echt in een deuk.
jullie nog leuke verhalen???????

groetjes Josephine

Haha, helemaal geweldig! Leuk is dat he, dat geklets in hun bed. Zarah kletst ook heel wat af, die ligt in een bed vol knuffels en heeft echt dikke pret met ze. Zo schattig!

leuk he :D

zo heb ik gisteren zo in een deuk gelegen (waneer niet, want lach me eigenlijk bijna altijd wel suf om nathalia)
ze lag in bed, dus ik geef haar een kusje en zeg (zoals elke avond) mama houd van jou!
zegt ze: mama houd van mij!!!!
hahaha moest wel weer lachen :p
normaal zegt ze: ik hou ook van u, maar nu dus niet :p

zo heeft de appie nu weer voetbal plaatjes bij besteding van 10 euro aan boodschappen.
de hele winkel hangt dus vol met voetbal clubs.
lopen we die winkel binnen, roept nathalia keihard:
nunoord jeh jeh jeh!!! (nunoord is fijenoord)
hoe bedoel je: papa heeft haar goed afgericht hahahahahaha.

heerlijk, die momenten :D

liefs, do

Haha gister was Myrthe ondeugend aan het doen. Dus ik riep keihard verdorie.
Myrthe hele middag DOLLIE DOLLIE. Komt papa thuis, zitten aan tafel te eten. Myrthe ineens DOLLIE. Hahahaha.... euh tja sorry schat, ik liet me even gaan vanmiddag haha. Klikspaan!

Als ik iets laat vallen roep ik vaak SJOET (soort vervorming van shit haha)
Liepen we zondag op parkeerplaats, Myrthe liet dr pop vallen, hoor ik ineens hard SJOET, hahahaha.

Sinds twee weken komt Myrthe naar me toe, zwaait dr armen om me heen en roept BABY...
Eerst snapte ik het niet, maar ze bedoeld dus kroelen met mama (OF weet ze meer dan ik haha)

Haha, Wat grappig allemaal. Ik heb ook nog een kleintje.
Gisteren was papa aan het koken en stond Silke in de kamer. Opeens riep ze:AU,AU!!
Papa roept; heb je je pijn gedaan? moet papa er een kusje op geven? Komt ze naar papa toe en steekt ze haar tong uit. Had ze zichzelf op de tong gebeten en papa moest er dus een kus op geven:)

Groetjes,

hihihihihi!
Lig helemaal in een deuk om die melige kids!
Ik was vanmiddag bij een vriendin op visite en haar zoon van 3,5jaar stond te kijken toen ik Isabelle om ging kleden omdat ze drinken gemorst had op haar trui.
Ze stond daar in haar luier en Max riep heel hard: "hahahaha, daar zit zijn piemel!" (heeft nog een kleiner breoertje) en je raadt het al: de hele middag heeft ze (tot vervelens aan toe) geroepen: hahahahaha, piemel!

Hilarisch die papagaai-fratsen!

Liefs Monica

Terug
Bovenaan