leuk voor de papa´s

hallo aanstaande mamies

ik ben zelf 2 weken erachter gekomen dat ik zwanger ben,
ik kon mijn oren niet geloven omdat zwanger worden voor mij heel moeilijk werd.
maar nu ik eenmaal zwanger ben geniet ik er met volle teugen van,

maar mijn vriend die merkt niks, ziet niks en voelt niks.

nu heb ik een schrift gemaakt en daar schrijf ik mijn gevoel in op, wat ik voel, of ik ergens pijn heb, dat ik benieuwd ben hoe alles gaat verlopen etc.

ook deel ik mijn gedachtes met hem .
zo had ik laatst op een hele rare plek (in de bus onderweg naar stage) een heel leuk idee.
ik wilde als ik dadelijk een dikke buik heb mijn muik vol smeren met honing en allemaal muisjes op mijn buik laten vallen,

hij vond het ook een leuk idee, en zo konden wij leuke mooie fotos maken, en mischien komt er wel een leuke foto uit voor het geboorte kaartje.

ik ben trots op mij zelf, mijn mannetje maar vooral ons wondertje.

groetjes en iedereen lekker genieten van de zwangerschap.

groetjes emmy en daan

hihi ik deel mijn gevoelens ook zonder schriftje wel, alhoewel ik niet weet of dat altijd even veel gewaardeerd word hahahha.

Het idee van de muisjes op je buik is super leuk, maar doe er dan geen honing op, dan spatten de muisjes zo leuk weg van je buik en dat geeft foto's een nog leuker effect. Al zul je wel moeten stofzuigen daarna :)

genietse
groetjes Jacqueline

jaaa ik deel zelf ook wel mijn gedachtes,

maar heb je soms niet zo iets van je wilt het wel zeggen, maar je komt niet uit e woorden??

ik heb dat wel, of weet niet precies te zeggen hoe ik mij voel, maar met schrijven wel,
en ik doe het ook om later terug te lezen he,,,
ook leuk voor de kleine als die kan lezen en of hij of zij het wel wilt lezen hihihi,,

wist niet dat de muisjes door honing konden springen,,,
en dat stofzuigen komt wel goed,, heb nog een hond die vanalles lekker vind hahaha

groetjes emmy

ik schrijf wel mijn gevoelens op, maar die hou ik af en toe lekker voor mijzelf. Maar ik deel verder wel alles met hem.
Het idee van de muisjes is inderdaad erg leuk, ik zou er dan ook geen honing op smeren want dan blijven er zoveel plakken, wat Jaq ook zegt het er afstuiten geeft ook een erg leuk effect!

dat is ook de bedoeling dat het blijft plakken,
het is de bedoeling dat mijn hele buik vol met muisjes zit,,,
dat leek mij juist een leuk idee, dat alles lekker plakt en goed blijft zitten hahahaha

zoooo leuk om te doen he, kan mijn mannetje zich eens uitleven,,, lijkt toch al net op bob ross hahaha

hahahahaha, wat een leuk idee!!!
Nog even wachten dus voordat je buik lekker groot is...
Alvast veel plezier met het bedenken van dit soort leuke ideeen!

misschien kun je het beide doen, eerst zonder honing, zodat ze alle kanten opspringen en daarna met honing. En dan kijken wat de leukste/mooiste fotos zijn :)

Ik heb bij mij eerste zwangerschap een 9 maanden dagboek bij gehouden, erg leuk. Wil ik nu weer doen, maar nog niet begonnen. eerst maar eens naar de vk, vergeet soms gewoon dat ik zwanger ben!

Terug
Bovenaan