hallo aanstaande mamies
ik ben zelf 2 weken erachter gekomen dat ik zwanger ben,
ik kon mijn oren niet geloven omdat zwanger worden voor mij heel moeilijk werd.
maar nu ik eenmaal zwanger ben geniet ik er met volle teugen van,
maar mijn vriend die merkt niks, ziet niks en voelt niks.
nu heb ik een schrift gemaakt en daar schrijf ik mijn gevoel in op, wat ik voel, of ik ergens pijn heb, dat ik benieuwd ben hoe alles gaat verlopen etc.
ook deel ik mijn gedachtes met hem .
zo had ik laatst op een hele rare plek (in de bus onderweg naar stage) een heel leuk idee.
ik wilde als ik dadelijk een dikke buik heb mijn muik vol smeren met honing en allemaal muisjes op mijn buik laten vallen,
hij vond het ook een leuk idee, en zo konden wij leuke mooie fotos maken, en mischien komt er wel een leuke foto uit voor het geboorte kaartje.
ik ben trots op mij zelf, mijn mannetje maar vooral ons wondertje.
groetjes en iedereen lekker genieten van de zwangerschap.
groetjes emmy en daan
ik ben zelf 2 weken erachter gekomen dat ik zwanger ben,
ik kon mijn oren niet geloven omdat zwanger worden voor mij heel moeilijk werd.
maar nu ik eenmaal zwanger ben geniet ik er met volle teugen van,
maar mijn vriend die merkt niks, ziet niks en voelt niks.
nu heb ik een schrift gemaakt en daar schrijf ik mijn gevoel in op, wat ik voel, of ik ergens pijn heb, dat ik benieuwd ben hoe alles gaat verlopen etc.
ook deel ik mijn gedachtes met hem .
zo had ik laatst op een hele rare plek (in de bus onderweg naar stage) een heel leuk idee.
ik wilde als ik dadelijk een dikke buik heb mijn muik vol smeren met honing en allemaal muisjes op mijn buik laten vallen,
hij vond het ook een leuk idee, en zo konden wij leuke mooie fotos maken, en mischien komt er wel een leuke foto uit voor het geboorte kaartje.
ik ben trots op mij zelf, mijn mannetje maar vooral ons wondertje.
groetjes en iedereen lekker genieten van de zwangerschap.
groetjes emmy en daan