Leuk vraagje voor de de mama's op herhaling ;-)

Hoi lieve oktober mama's,
Effe een leuk vraagje tussendoor;

Wanneer voelden jullie in jullie vorige zwangerschap (als je dus mama op herhaling bent ;-) het kindje voor het eerst schoppen?
En was jullie kindje druk of rustig in de buik? En daarbuiten?

Ik voelde Quinten voor het eerst met 16 weken, kleine plopjes in mijn zij.
Hij was een erg druk kind in de buik en daarbuiten dus ook. Ben benieuwd of dat met elkaar te maken heeft.

Kan niet wachten op het eerste schopje!

Hoor graag jullie ervaringen!

Liefs, Billie
Mama van Quinten (16 mnd) en 13w2d zwanger

Hoi, wel een leuk onderwerp.

Ik voelde onze eerste (elise) al met 12 weken!
Na de geboorte bleek het ook een zeer druk en beweeglijk kindje te zijn. Ik heb lang gedacht dat ze ADHD had, maar dat is gelukkig niet waar. Ze is nu nog zeer aanwezig.

Onze tweede (corné) voelde ik pas na 20 weken. Ik begon me net ongerust te maken. Hij was echter een zeer rustige baby en nu is hij nog heel rustig, meer een denker.

Onze derde (arianne) voelde ik bij 15 weken. Ik denk dat zij een beetje tussen die andere 2 inzit. Niet druk en niet rustig.

Nu ben ik dus zwanger van de vierde. Ben nu 13 weken en heb vooralsnog niets gevoeld.
Kan echter niet wachten om het te kunnen voelen. Het blijft een bijzonder gevoel.

Groetjes,
Els

Leuke vraag. Dean voelde ik voor het eerst met 17 weken. En deze kleine heb ik nu al gevoeld! Ik herkende het meteen. Wat een heerlijk gevoel is het toch. Dean was trouwens heel druk in m'n buik (auw auw auw) en sinds zijn geboorte is hij  heel rustig. Ben benieuwt welk karakter deze baby heeft.

Groetjes,
Nelly.

Hey Billie!
leuk weer ff een nieuw onderwerp!

Mijn oudste dochter Ismay  voelde ik voor het eerst erg duidelijk met 15 weken.
het was een ontzettend druk kindje en ik voelde haar ieder uur wel een keer schoppen!
op het laatst van de zwangerschap schopte ze zo hard dat ik haar teentjes kon tellen!!

mijn 2e dochter Noa Lyn voelde ik voor het eerst met 12 weken lichtjes..
en met 14 weken erg duidelijk!!
ook zo'n enorm druk kindje! rust is mij niet gegund in mijn zwangerschappen!
bij beide meiden heb ik gekneusde ribben gehad en nu ben ik dus erg benieuwd wat dit kindje gaat doen!

ik heb al 3 keer iets vernomen maar dan heel lichtjes, spannend en nu dus gewoon afwachten!

laten we elkaar wel weten als iemand het gevoeld heeft???

Liefs Jenny

hoi meiden

onze eerste (koen) voelde ik met ongeveer 16 weken.
hij was druk in mijn buik en nu nog.

en de tweede (job) voelde ik met 14 weken
die was rustig in mijn buik en nu ook

en nu dacht ik onze uk ook al gevoeld te hebben maar volgens de verloskundige kon dat nog niet .ik ben morgen 14 weken.

groetjes tineke

Hey Tineke!
volgens mijn VK kan je het best vroeg voelen bij een 3e!
ik denk dat jij zelf wel weet of je het gevoeld hebt of niet!!
ik hoop dat die van ons ook snel gaat schoppen!
Liefs Jenny (13wk 5dagen 3e kindje)

hoi hoi,

Ik voelde mijn dochter met 18 weken, maar al meteen van buitenaf voelbaar, dus ik had het al eerder kunnen voelen denk ik,
Ze was vrij bewegelijk in de buik, maar nu inmiddels 3 jaar, een vrij rustig/normaal kind, dus geen idee of het er iets mee te maken heeft, maar leuk topic!!!

xx natascha

hoi jenny

ben het helemaal met je eens.
en daar hou ik het ook op dat ik onze uk al gevoeld heb.
ik hoop dat ook jij het snel mag voelen, blijft bijzonder.

liefs tineke

Terug
Bovenaan