Leuk! Want hier draait het om! ;-)

A

Anoniem

Guest
Hey meiden!

Eventjes wat leuks om te bespreken tijdens het wachten...... Zucht... ;-) Hij stond inmiddels op pag.11 & aangezien de NOD weer in aantocht is..

Dacht ik, laat ik eens een grappig onderwerp aan kaarten! Rond deze tijden, stoppen met de anticonceptie, is er zo veel sex dat is echt niet normaal! Maar als het nou eenmaal is gelukt, wordt het dan minder...? Euhm.... En wat vinden onze mannen ervan! Hahaha! En voor de meiden die al een kindje(s) hebben, de sex is anders dan voor de kids of niet? Vond het wel een leuk idee omdat het hier vooral allemaal om draait! Ben benieuwd naar jullie reactie! Zal mijn reactie er ook bij zetten!

Liefs MamaSun!

@ Myself
Toen het eenmaal bij de eerste was gelukt, wilde ik het liefst elke dag, verschrikkelijk! Mijn man werdt er heel af en toe gek van.. Heel af en toe dan he ;-) En als het er eenmaal is, moet je eerst wachten tot het weer kan, dan wordt het minder, maar uiteindelijk weer gewoon, & niet meer zomaar ineens.. Want stel je voor dat... ! En nu zijn we weer bezig voor een 2e.. Ineens veel sex, moet ook wel maar dan kunnen we er wel tijd voor maken.. Anders ben je gewoon moe & is het niet nodig.. Raar eigenlijk toch...???!!
Maar zeg nou zelf, in deze tijden voel je je eigenlijk best goed.. Maar toch lukt het niet om altijd zoveel sex te hebben...! Zeker als je niet bezig bent voor een kindje..! Dat vind ik best grappig als je er over nadenkt!

Liefs!!

Mijn man vond het best moeilijk en vroeg soms avond's: ' zullen we nog even?' Soms wist ik dat hij erg moe was en zei mijn hoofd dat ik moest zeggen: 'Nee ga maar slapen'
Toch kreeg ik spijt als ik dat zei -> misschien wel een gemiste kans.
Aan de andere kant moet je wel druk op zoek naar je creatieve kant om het spannend te houden.....dat is dan wel weer erg leuk.

en bij jullie

Hoi,
Ik heb er geen antwoord op hoor,

hahaha best grappig dat je dit vraagt MamaSun.
Wij gaan nu voor (mijn) eerste (zijn derde). (spiraaltje moet nog uit)
Nou vroeg ik me altijd al af hoe dat zou gaan na de conceptie en bevalling.
Hij zegt dat het het zelfde was gebleven in vorige relatie ,maar na een tijdje het wel minder begon te worden.

aaaah dat wil ik niet! Maar goed dat kan ik nu nog niet zeggen.
Hoop niet dat het minder wordt of dat ik te moe ben om "het" te doen.
Vraag me ook af of het gevoel het zelfde is zowel voor mij als voor hem?

Haha inplaats van antwoorden wel vragen haha.

groetjes hoop datje veel reacties krijgt dan kan ik ook mee liften met info.
groetjes,
Meomi

Hoi hoi,

Toen wij gingen klussen voor de eerste, hadden we niet overdreven veel meer sex dan daarvoor (zo'n 2x in de week, soms ook niet)
Ik hield bij via een site wanneer ik het vruchtbaarst was. De 3e maand was ik het vruchtbaarst op vakantie, maar daar was het 45gr overdag en 's nachts nog 36gr zonder airco, dus geen sex. Thuis weer wel, maar ging ervan uit dat de periode al voorbij was. Maar was toch zwanger!!
Tijdens zwangerschap wilde ik wel iedere dag sex en liefst nog vaker. Ik werd moe van mezelf. Mijn vriend ook trouwens.
Precies 4 weken na bevalling hadden we weer sex. Was de 1e keer meer technisch aangezien ik een knip had gehad en hechtingen had, maar toch.

Moet zeggen dat bij ons sex minder is geworden. Manlief vind soms moeilijk om mij in verschillende rollen te zien (moeder, partner) en ik vind het moeilijk om aandacht erbij te houden als ik de kleine hoor.
Wel is de sex teder geworden, ook meer knuffeliger om zo maar te zeggen.
Ach ja ik maak me er niet druk om. Komt allemaal weer goed.

Liefs Reneke

@meomi,

Het gevoel is ondanks de knip en hechtingen voor mij wel hetzelfde gebleven. Ook al vind ik alles wel veranderd van onderen.
Ook wordt je nu minder strak, dat vond ik wel even wennen.
Mijn vriend klaagt niet volgens hem voelt het nog steeds goed haha.

Liefs Reneke

Hallo,

Nou, ik kan jullie vertellen dat de sex bij ons écht minder is geworden.
Ik kan het niet leuker maken.
Elke keer dat we het wel doen, vraag ik mijzelf af waarom we het niet vaker doen, maar toch gebeurt het daarna óók niet vaker.
Wij hebben een zoontje van inmiddels 3,5 jaar en ik ben 30 weken zwanger van de tweede. Toen we voor de tweede gingen hebben we wél veel sex gehad, grappig hoor. Dan maak je er ineens wél tijd voor.
Nu ik al zo ver in de zwangerschap ben, durft mijn man niet meer zo goed, hij blijft bang dat hij wat beschadigd. Ik heb zelf ook nog maar weinig zin omdat ik al zo slecht slaap. De slaap die ik krijg die pak ik aan!
De eerste 2,5 jaar dat mijn zoon er was, kregen wij héél weinig slaap, hij was elke nacht wel 5x wakker dus toen hadden we wel wat beters te doen dan vrijen. We deden het wel hoor, maar niet zo vaak. De kwaliteit is dan wel beter want je doet allebei meer je best :))

Terug
Bovenaan