leuk weekend gehad vol verassingen

Hoi meiden,

Nou afgelopen weekend was het zover ik ben door mijn lieve man lekker mee uit genomen. we zijn wezen winkelen in Epe was heel gezellig we hebben toen nog wat leuke cadeautjes gekocht voor onze kleine meid en hele leuke babysokjes voor ons nichtje dat in februari vanuit Taiwan naar nederland komt maar dan sta je met die kleine sokjes in je handen en dan voel je toch de pijn van wanneer mag ik ze weer voor mezelf kopen wanneer raken we zwanger van ons tweede kindje maar ja je hebt het niet voor het zeggen. ´s avonds hebben we heerlijk gegeten in het hotel dat mooi gelegen ligt op de veluwe. de volgende ochtend een heerlijk stevig ontbijt en heb mijn man flink wat eieren laten eten daarna zijn we heerlijk wezen wandelen in het bos heerlijk die stilte om je heen en we hebben echt van elkaar kunnen genieten. maar hij had nog een verassing voor me omdat mijn schoonouders opa en oma zijn geworden van mijn man z ´n broer van een adoptiekindje wilt mijn schoonvader dit gezamelijk vieren en die neemt ons aankomend weekend mee naar een mooi villapark op Texel we gaan eigenlijk altijd naar vlieland maar nu wilde hij wat anders dus ik heb weer wat leuks voor de boeg en als het goed is heb ik in dat weekend mijn eisprong dus wie weet wat er nog van dit Texel reisje komt.

groetjes linda

Hoi Linda,

Lekker hoor zo'n weekendje weg. Ik zit er hard over na te denken om dat binnenkort ook maar's te doen. Leuk hoor Texel en wie weet neem je een leuk soevenirtje mee terug.

Groetjes Niekie

Heeeeeeee dat klinkt goed zeg!!! Ik ben mijn hele jeugd op vakantie geweest naar Epe. Erg mooie omgeving daar he! Zat jij in dat mooie hotel vlakbij dat hertenkamp??
Jullie hebben het er dus lekker van genomen. Groot gelijk heb je!!
Ik vind het echt geweldig voor je zwanger en schoonzus dat ze nu ook een kindje krijgen. Jouw kindje krijgt dus een neefje of nichtje.
Wij gaan toevallig dit weekend naar Ameland met 6 vrienden. Even lekker uitwaaien en genieten.

lfs inge

Hoi Inge

Ik heb niet goed opgelet onderweg of er een hertenkamp in de buurt is maar het hotel heet de witte berken en daarachter ligt ook nog een bungalowpark dus misschien is het hetzelfde. wat leuk dat je ook dit weekend naar de wadden gaan kan je lekker even je gedachten verzetten en ze geven mooi weer aan mijn dochter is al een paar keer met ons op vlieland geweest en nu voor het eerst naar texel maar ze vraagt nu al wanneer we ook nog naar ameland gaan en schimonikoog dus wie weet maar het is gewoon heerlijk op de waddeneilanden. ik wens je veel plezier toe en geniet ervan.

groetjes linda

Terug
Bovenaan