leuk zo'n 20 weken echo... grrrr

Allereerst moesten we 45 minuten wachten tot we eindelijk aan de beurt waren(tel daar het half uur bij op dat we te vroeg waren). Vervolgens lag de baby nogal onmogelijk. Sommige dingen kon ze gelukkig goed zien, maar het hart, waar we voor kwamen, niet zo best. En of de baby een hazenlip heeft bijvoorbeeld en nog een kwart van al die dingen die ze bij de 20-weken echo checken. En.. of het een jongetje of meisje wordt, dat weten we ook nog niet. De baby lag op zijn/haar buik helemaal onderin mijn eigen buik... Uiteindelijk waren we om half 4 weer klaar, moesten we een nieuwe afspraak maken bij de balie in een kantoortje. of ik even op de gang wilde wachten, ze zou me roepen. En maar wachten.... en wachten... 20 minuten later maar eens binnen gelopen en : 'oeps, sorry mevrouw, was u helemaal vergeten'.

Ik vond het echt een teleurstelling.Uiteraard blij dat de dingen die ze zag, dat die goed waren, maar toch wel jammer dat de dingen waar we voor gekomen waren niet te zien waren. Nu maar even een spoed-pretecho geboekt voor aanstaande woensdag. Ik mag namelijk pas op 4 januari voor 20-wekenecho deel 2 komen.

jeetje meid, wat zal jij balen zeg!!! wij hebben ook wel een eigenwijs meiske maar dit is wel het toppunt + die mensen die je daar zo laten wachten.... bleh kan me voorstellen dat je klaar mee bent!

Probeer het positieve ervan te zien, je mag lekker weer lang kijken 4 jan. (hoop ik)....

Niet TE boos zijn, dat vind die kleine niet leuk :)

Liefs kim

Dat is flink balen en jammer dat je nu tot 4 januari moet wachten voor deel 2

Wij moesten ook terug komen voor deel 2, maar daar zaten maar een paar dagen tussen.

Geniet lekker van de pretecho en ik hoop voor jullie dat de kleine dan wel mee wilt werken.

Gr ilse

ja dat is knap irritant. moest je niet de gang op om te springen en de trappen op en af lopen? dat moest ik twee keer doen. duurde eeuwen maar uiteindelijk zagen ze t wel. anders moet je dat de volgende keer vragen. want hij blijft niet de hele dag in dezelfde positie liggen :)

Terug
Bovenaan