Leuk zwembad voor babies/peuters?

Hallo!

Wie weet er een leuk (tropisch) zwembad in de buurt van Den Haag? Wel eentje waar voldoende te beleven is voor babies/peuters, dus niet een klein lullig pierebadje met 1 glijbaan ofzo.

Tropicana in Rotterdam is mij bekend maar ik weet niet hoe het (kinder)bad er van binnen uitziet. De website van Tropicana toont geen plaatjes. Het zwembad van Duinrell (Wassenaar)  is volgens mij alleen gericht op grotere kinderen, maar ik weet dat niet zeker.

Graag jullie ervaringen en tips! Bedankt!

Greetz,
Isabella
 
- de Boetzelaer in Monster
- de Sniep in Waddinxveen
- Aquapark keerpunt in Zoetermeer (de enige waar ik nog niet zelf ben geweest)
- de Schilp in Rijswijk
Ze zijn allemaal te vinden via internet.

Binnen in de zwembaden staan stoelen en je kunt er lekker koffie (ofd) drinken en een patatje (ofd) eten.
vooral lekker: zondag'smorgens met z'n allen en daarna smiddags lekker tukken, succes gegarandeerd  

Veel plezier !!

 
Het aquapark in Zoetermeer is inderdaad erg leuk!! Er zijn meerdere plekjes om te spelen/zwemmen.
Veel plezier! Misschien komen we elkaar wel tegen?.
Ilja
 
ik ga altijd op zondagochtend naar het zuiderpark , is welliswaar ook maar 1 glijbaan maar mijn zoon vind het geweldig , stroming,grote glijbaan , buitenbad bubbelbad etc.
aquapark zoetermeer is ook erg leuk welliswaar 2 kleine glijbanen.
monster,schilp hebben echt maar een heel klein gedeelte om te spelen voor de kids volwassene past er al niet bij.
sterrenbad in wassenaar schijnt ook erg te leuk zijn.

gr. en wie weet tot ziens in zuiderpark
 
Bedankt voor jullie reacties. Vandaag zijn we naar De Boetzelaer geweest en dat is goed bevallen  Het zit er dik in dat we mettertijd ook nog wat andere zwembaden gaan bezoeken die jullie genoemd hebben. Fijn om wat keus te hebben, dankzij jullie tips!

Groeten, Isabella
 
Terug
Bovenaan