leuk....

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,
volgende week krijgen we een 1ste echo, want we weten niet hoe lang we zwanger zijn..spannend.. het kan 5 weken maar ook 10 weken zijn...
is best grappig als je dat niet weet alleen is het ook jammer dat het volgende week pas kan....ppfff.

ik ben vorige maand maar 1 dag ongesteld geweest..en het was ook niet veel...dus vandaar dat we twijfelen...dus net bij HA geweest en nu gaan we dus naar Star...en ik ga zo meteen me ook ff aanmelden bij vroedvrouw..

liefs Tine

Ik moest het ff kwijt hihi

Wat leuk!! Spannend!!! Moet zelf nog ff wachten voor de eerste echo . Ben pas 4 weken en 3 dagen. Maar mijn vk (tweede kind) heeft eigen echo apparatuur. Da ´s wel fijn, want de eerste keer dat je bij de vk komt krijg je meteen een echo

hoi hoi

spannend he!!!
ben vandaag 7wk en 4dg zwanger,en moet volgende week maandag naar de VK
en krijg dan ook een echoooooooo!!!!
vind het zoooooooo spannend he,hoop zo dat alles goed is!!!
mijn vriend neemt dan vrij en gaat mee,hij heeft er ook erg veel zin in!!!
en na die tijd gaan we naar onze ouders en broers en zussen om ze het te vertellen!!!

jullie ook veel succes!!!!!!

xxxtam80

Spannend!
Had zelf ook dat ik niet precies wist hoelang ik zwanger was. Was bij de huisarts om een verwijskaart te halen voor de echo om vast te stellen hoelang ik zwanger was.
Zij zei dat ik net zo goed even op de afdeling langs kon lopen in het ziekenhuis om een afspraak te maken (woon om de hoek) dus ik meld me bij de balie en zei "ik ben hier om een afspraak te maken voor een echo" de vrouw verstond; ik heb een afspraak voor een echo (oid)!
Ze keek in de agenda en zei ga maar even zitten.... vonden we al raar! Toen kwam ze naar ons toe en zei ze je wordt binnen 5 min geroepen! Dus ik zei, ow mogen we nu meteen??? ja zegt ze ik heb een tussendoor afspraak gemaakt want je stond niet in de agenda!!!
Hele leuke miscommunicatie!
Dus we kregen als grote verassing onze kleine meteen te zien en als klap op de vuurpijl was ik al 8wkn 6dgn!
Veel plezier!
L81 (28 wkn)

wat hebben jullie allemaal vroeg een echo gehad, is er dan wel iets te zien?

ben nu 4 weken en 5 dagen zwanger en had zelf het idee pas bij de 7 weken contact op te nemen met de verloskundige, of is dat te laat?

is mijn 1e zwangerschap dus weet niet of er een wachtlijst bestaat bij de vk.

geniet allemaal van je wondertje in je buik, doe is heeeeeeeeel erg!!!!

Hoi mama van Sharon, Tam en L81 en Lollifantje,

Ja tis zeker allemaal spannend ben ook benieuwd of ik een uit of inwendige echo krijg.
Maar dat zien we a.s dinsdag wel...

ihihih ik kan eigenlijk ook niet voorstellen hoe het eruit ziet..daarbinnen...dat je eigenlijk al gelijk misschien iets zit..en ook spannend dat we niet weten hoe ver we al zijn...

Maar ja lollifantje...tis ook vroeg...maar ja ik wil wel graag weten eigenlijk hoe ver ik ben?
Of ik febr.maart of april ga bevallen!!!... is wel handig te weten he ihhii
En het is ook ons 1ste kindje....

Maar de papa begint er al aan te wennuh... die weet precies de datums...van wanneer we eventueel uitgerekend zijn.
Vrijdag hebben we vakantie.....we zouden gaan...naar frankrijk (een weekje maar)..maar leuke dingen kopen en doen voor babykamer is wat leukerder....

dus meiden geniet ervan...en ik hou jullie op de hoogte
Liefs Tine xx

Terug
Bovenaan