A
Anoniem
Guest
hoi hoi allemaal
de laatste week heeft mn vriend het erg druk en we hebben het de komende weken ook allebei wel druk, maar weet je... ik vind het niet zo erg ook wat tijd voor mezelf!
yara slaapt lekker en ik kan nu lekker even mn gang gaan.. en als hij dan strakkies weer thuis komt kruip ik weer lekker tegen hem aan in bed en dan zijn we gewoon weer helemaal happy samen.
vind het ook wel leuk dat ik nu lekker tijd heb om mijn gezicht hier ook weer eens te laten zien. is wel gezellig hier!
eigenlijk wilde ik gewoon eventjes kwijt dat mn leventjes zo onwijs veranderd is (tja van wie niet) vorig jaar woonde ik zelfs nog thuis!! en nu heb ik een geweldige man! (die toen wel mn vriend was ) en een geweldige dochter waar iedereen helemaal gek op is..vanavond op de bank met z'n 3tjes een boekje gelezen voor yara naar bed moest en samen een liedje voor dr gezongen.. en op die momenten... misschien komt het ook wel omdat ik nooit echt een thuissituatie gehad heb om over naar huis te schrijven.. maar dit maakt me zo happy
zit dit nu gewoon met tranen in mijn ogen te tikken gewoon omdat ik zo gelukkig ben!!!!! hihi ben geen muts hoor.. valt wel mee.. zo kom ik hier nooit en zo hang ik een vreemd verhaal op over hoe blij ik ben...
haha.. nou wilde ik even met jullie delen!!
groetjes jose en yara