leuk!

A

Anoniem

Guest
Hoi Hoi,

Ik ben 1 maart bevallen van Romy, lastig geweest depressie enzo, maar gaat nu geweldig.
Ik bruis van de energie maar dat komt misschien ook doordat ik iets voor mijzelf ben begonnen.
www.romelykidswear.nl   Een webwinkel met kinderkleding van maat 50 t/m 176 en dan niet van die kleren waar er al 13 van in een dozijn mee lopen maar stoere jongens en meisjes kleren vanuit Canada, Denemarken, Engeland.

Kom even kijken zou ik zeggen.

Ik nu even lezen wat jullie allemaal schrijven over die koters van jullie. Altijd leuk om herkenbare dingen te lezen..

Groetjes,

Dagmar

hoi dagmar,

fijn dat het nu goed met je gaat na zo' n moeilijke periode.
ik ben op 3 maart bevallen van ons eerste kindje:een geweldige jongen:brian.
toen brian geboren dacht ik,ik wil ook iets anders,ik wil ook een intrenetwinkel met baby en kinderkleing beginnen.
maar ik ben nog lang niet zover als dat jij al bent met je site en je kleding enz.
misschien een stomme vraag,maar heb je tips???
want jij doet dit ook nog niet lang,maar je hebt al wel veel meer dan ik.

alvast bedankt
groetjes kim

Hoi Kim,

Zat tips maar misschien moet je dan maar even een mail sturen (op website staat adres wel)...dat ga ik niet hier doen.

x Dagmar

Jullie hebben echt met velen gekeken zeg.
Ik weet dat het aan de prijs is (Ik heb de order van rompers dirty laundry omgezet naar shirtjes...dacht ook dat ze goedkoper waren ha ha)
Maar dan heb je ook wel iets waar niet de hele straat/school/creche of vereniging mee loopt.
En ach je betaald wat je uit kunt geven... ik ben mij bewust van de mensen die het niet kunnen betalen...daar zijn ook heel veel webwinkels voor. Ik heb uniekere dingen en daar betaal je gewoon voor.

Dagmar

Terug
Bovenaan