Leuk!

Hallo meiden,

Ik wil gewoon even kwijt dat ik vind dat we een leuke mamaclub hebben! Als ik soms bij andere mamaclubs zie hoe rustig het is, ben ik blij dat het bij 'ons' anders is.

Liefs
Ingrid

Ja ben ik het mee eens, vind het jammer dat ik zo weinig tijd heb nu,, ik kom gewoon letterlijk handen te kort,,haha
Sorry aan iedereen als ik niet op jullie topics reageer, maar het moet elke keer allemaal snel en ik probeer zowiezo iedereen te feliciteren met hun kindje!!
Ik doe mn best,,whaha
Liefs MJ

Ja mee eens, alleen moet ik me ook idd aanschuiven bij MJ het is nu zo druk maar ik probeer wel ff elke dag te lezen en soms te reageren, Wel leuk zo dat we elkaar kunnen helpen met vragen die we hebben.

liefs tamjo

laten we het zo houden is toch leuk om elkaar te volgen en natuurlijk te vergelijken..

ik moet zeggen dat ik nu veel minder online ben dan anders nu ethan geboren is maar probeer regelmatig te kijken

Haha, vindt het ook gezellig bij jullie....maar ben een aprilmoeder. En ter onze verdediging; wij kletsen op hyves, dus inderdaad is het bij ons moedersclubje hier wel erg stil.
Uh, wordt jullie clubje niet binnenkort "weggeschoven"? December staat te dringen.

Idd het is erg gezellig onder elkaar hier op het forum!
En ik ben ook idd veel minder actief, lees regelmatig wat maar vaak weer geen tijd om terug te reageren of laat.
Maar we doen ons best!

Terug
Bovenaan