Leuk???

Hoi dames!

Dan nu de eerlijke ham vraag...
Is er iemand die het leuk vindt, de baby tijd?
Pfff ik vind er niks aan 24 uur borstvoeding geven, luiers verschonen, krampen en troosten totdat ze slaapt. Iedere dag weer hetzelfde bah bah wat is het saai!!! En ja zij doet het super goed en is hartstikke lief.

Ik ben blij als ik mijn lijf weer terug heb en weer gesprekken kan hebben met volwassen mensen.
Meer dames die dit gevoel hebben???
Of geniet iedereen intens van deze tijd?

Groet lucy

Oooo, ik ben het toch zooooo met je eens! Bij de eerste had ik een postnatale depressie. Nu dreig ik weer die kant op te gaan. Het gevoel is precies hetzelfde. Tuurlijk, knuffelen is leuk en ik houd ook echt van hem, maar ik zal blij zijn als we een paar maanden verder zijn.
Liefs Wendy

Hier nog iemand hoor.
Hij heeft ontzettend veel last van zijn darmen en is bijna na elke fles ontroostbaar. Het liefts ligt hij dan op zijn aankleed kussen en ik maar bewegen met zijn benen. Knuffelen vind hij dan maar niks.

Hij is verder super lief hoor en we zijn erg blij met hem, maar laat het maar een paar maanden verder zijn.

Liefs Alinda

Die gesprekken met volwassenen mis ik soms ook, en het alweer uit bed moeten voor een voeding sloopt. (vooral als hij elke 45 minuten wakker is)

Maar ik geniet er wel van, de eerste lachjes, contact wat je nu gaat krijgen, heerlijk. En als m'n mannetje lekker op mijn buik ligt te slapen, vind ik dat puur genieten. Het is een zware periode, maar het gaat voorbij, gelukkig.

We zijn nu maar begonnen met inbakeren, zodat we langer slapen dan stukjes van 45 minuten, het helpt, nu al twee nachten achtereen 2 maal 4 uur geslapen. Je voelt je gewoon uitgeslapen.;-)

Sterkte meiden, het gaat echt voorbij, maar als je er middenin zit is het loodzwaar.

Ik vind dat zo snel groot en baby af juist zo snel gaan Tis me derde kindje en laatste ik vind dat juist moeilijk nooit meer een baby hierna ik geniet er juist het meest van zo lekker bij je liggen zonder te gillen dat ze weg willen ,of weg rennen met een jaar , ik herken het dus gelukkig niet ik vind de baby Tijd denk ik wel het leukst en die is maar zoo kort

Het enige wat me tegen valt is de nachtvoeding, vannacht heeft ze van 11 tot 6 geslapen..jippie!!
Het is ons 2e en laatste kindje dus ik probeer er echt van te genieten. Zeker nu ze om de 4 uur een flesje krijgt is er wat meer rust tussendoor, dat vind ik wel erg lekker. in het begin was het idd : schone luier-voeding-even lekker zitten samen en dan was je bijna al weer toe aan de volgende fles.
succes en het groter worden gaat snel hoor!

Bij mijn eerste had ik hetzelfde gevoel, de muren kwamen op me af. Ik heb het profiel van de banden van de wandelwagen afgesleten, zoveel heb ik gewandeld met de kleine. Ik zag stiekem wel een klein beetje op tegen weer de babytijd, maar nu ervaar ik alles helemaal anders. Doordat ik ook lekker bezig ben met mijn peuter van 3 ben ik veel bewuster met de kleine bezig. En ook bewuster met die van 3. Misschien kun je met de kleine een leuke cursus gaan doen, bijv baby-yoga of massage. Zo kom je ook leuk in contact met andere moeders.
En onthoud, met de dag wordt het leuker!

Hoi dames,

Ik merk dat ik veel moet ondernemen en afspreken dan gaat het stuk beter. Het 24 uur thuis zitten zonder iemand te zien is gewoon niks voor mij. Succes allemaal...

Liefs lucy

Terug
Bovenaan