Leuk!

Hee meiden,

Vanmiddag na werk weer naar de Prenatal gereden omdat ze daar hele leuke aanbiedingen hebben.
Van het weekend hebben we de hele woonkamer in orde gemaakt en ik heb ook de box al neer gezet, misschien vroeg maar het staat zooooo leuk.

Bij de Prenatal hebben ze de boxkleden in de aanbieding en ik heb daar een hele leuke gezien en dus gekocht! Ook heb ik 2 prematuur pakjes gekocht. Just to be sure.....De kleintjes worden toch veel vroeger geboren. Staat op: "wacht maar tot ik later GROOT ben". Echt te leuk! En nog 2 'gewone' pakjes metbde tekst "proud te be stout" Uiteraard in jongens kleuren :)
Ook van de week enorm veel rompertjes gekocht. Tsja...moet toch alles dubbel aanschaffen. Wat een geld, haha!

Ook hebben we een concreet plan gemaakt voor onze slaapkamer en de babykamer. Aangezien ik niet zoveel meer kan vanwege me rug wil ik toch een beetje gaan opschieten. Zaterdag gaan we de vloeren bestellen en het weekend daarna onze slaapkamer verven en de inloopkast uit de babykamer overzetten (opa komt helpen) en 2 dagen later de vloer erin en daarna gelijk de baby(s) kamer. Heb er echt zin in, voor zover ik kan helpen.

Nou, het is een heel verhaal geworden maar wel leuk om met jullie te delen! Ohja.....het allerbelangrijkste: morgen middag weer een echo dus weer spieken naar de ukkies, hoop dat ik ze nou eens ga voelen! En dan 9 Juli de 20 weken echo!

Liefs Lynn.

Leuk he, dat geshop en geklus?! Wij zijn begonnen met de kamer op te ruimen wat straks de babykamer wordt. Oohhhh... wat kan een mens een hoop troep verzamelen! Meteen de logeerkamer uitgemest. Begin augustus kunnen wij de babykamer ophalen dus dan wil ik alles gesaust en geschildert hebben. Morgenavond ga ik een schommelstoel ophalen en dan wit schilderen, die komt op de babykamer. Zo leuk allemaal.

Die babykleertje zijn zo schattig met die tekstjes erop. Ik moet nog kleertjes kopen en dan alles alvast wassen. Zit gewoon naar de eerste babywas uit te kijken!

Wat voor een boxkleed heb je gekocht? Ik vind dat draakje van Prenatal zo schattig. Wist niet dat ze in de aanbieding waren. Dank voor de tip.

Succes met klussen rn shoppen en vooral met genieten!

Veel plezier morgen met je mannen!!!

Liefs,
Annet

Hey Lynn,

Jaaaa leuk is dat he? Jammer is dat bij een tweede, dat je alles eigenlijk al hebt... ;) ik was bij mn eerste ook supervroeg met bestellen, rond de 20 weken. De box stond met 27 weken, vond ik al erg vroeg maar jij bent wel heeeeeel vroeg! ;) ach groot gelijk, tis ook zo leuk allemaal. Heb je een tweelingbox?

Nog een tip: www.baby-fashion.com. Hebben ze hele leuke kleertjes voor weinig, bijvoorbeeld Imps & Elfs. En aangezien jij alles dubbel moet kopen... ;) Let wel op want Imps & Elfs valt wel erg klein, dus jouw ukkies passen mss weer vrij snel in maat 56.

Ga je trouwens alles identiek kopen voor jullie jongens? En hebben jullie al 2 namen?

Leuk Lynn. Heerlijk he dat shoppen!
ik moet nog 3 weken wachten. Ik ga pas wat halen als ik weet wat het wordt. Dus of ik kan helemaal los of het blijft bij een paar nieuwe pakjes.
wij hadden de box pas in de kamer gezet toen Thijs al 3 dagen oud was. haha.
Heb je een super grote box, of komt er tzt een 2e box bij?
En we zijn nu eerst bezig met de nieuwe kamer van Thijs. Zijn meubeltjes komen as dinsdag al. helemaal leuk. Heb veel van bert en ernie als aankleding. Wordt een echte peuterkamer.

Hee meiden,

Tsja....ik kon niet meer wachten met het neerzetten van de box. Daar komt ook bij dat wij in een omgekeerd huis wonen met 4 verdiepingen (3 trappen) en onze woonkamer is dus op de 3de en aangezien ik straks niets meer de trap op kan sjouwen staat ie al boven.

Ik heb geen tweelingenbox, heb geinformeerd maar die mevrouw zei: doe dat maar niet want ook niet elk kindje wil in de box dus begin maar met 1 en ik vind deze nog vrij groot hoor (Bopita)

@Charlotje: bedankt voor de tip, ga zeker ff kijken! We hebben nu wel wat kleertjes die hetzelfde zijn, vind ik wel schattig als ze nog klein zijn :) maar straks vind ik een 'eigen ik' ook heel leuk!
De namen hebben we idd al, vond het voor jongens wel een stuk lastiger dan voor meisjes, die had ik al 10 jaar geleden hahaha!

@Peet, leuk ook om voor Thijs z'n kamertje bezig te zijn. Ben benieuwd wat hij van zijn nieuwe meubeltjes vind. Een echte peuter en Bert & Ernie is altijd leuk! :)

@NetjeM: wij hebben een wit/grijs boxkleed gekocht met een licht grijse ster in het midden. Staat ook op de site van Prenatal. Wit/grijs zijn een beetje de 'kleuren' die we gaan aanhouden. Leuk ook een schommelstoel, wilde ik ook graag maar dat gaat helaas niet meer passen.

@Komal: komt helemaal goed meid! Voel je je al wat beter? Wat een rot start heb jij gehad zeg.....we hebben gelukkig nog tijd zat.

Liefs Lynn.

Heerlijk Lynn om al te shoppen en in te richten, hier hetzelfde als bij Charlotte, voor de kleine hebben we alles al. Vrijdag weten we het geslacht zeker en kan ik gericht een paar setjes kleertjes gaan kopen en misschien andere spulletjes omdat het hier heeel roze is.
We gaan straks wel de kamer van ons meisje uitzoeken en inrichten.

Terug
Bovenaan