Leuke avond gehad

Ik kwam gisterenmiddag thuis van mijn werk en Jurgen vertelde mij dat hij oppas had geregeld en dat we lekker samen naar de film gingen. Nou ik kan me niet heugen wanneer ik voor het laatst naar de film ben geweest.

We zijn naar "Moordwijven" geweest en ik heb genoten, nog niet eens zo van de film (was wel leuk hoor) maar wel van de aandacht voor elkaar.

Zo even wat info waar jullie weinig mee kunnen hahahaha
Liefs sandra

Wat zijn mannen toch ook zo af en toe heeeeeerlijk!!! Jullie kunnen er voorlopig weer tegen, heerlijk zeg,zo'n onverwacht avondje uit met z'n tweetjes........

Liefs
Susan

Waar heb jij die man van je opgedoken? Die van mij bedenkt dit soort dingen niet! En tja, daar kun jij weer niks mee, hahaha!
Lekker dat je er van hebt genoten!

Ellen mv Julian

Wat leuk!! en wat lief!! Kan me de tijd ook niet heugen dat wij voor het laatst naar de bios zijn geweest nee...
Kan me dan ook helemaal indenken dat de tijd met zijn tweeen dan ook gewoon het simpelst en het leukste is, hihihi!

Kus Marieke

oh wat lief!!! dat is iets wat ik ook het meeste mis, naar de bios, vind dat zo heerlijk, gelukkig kunnen Edwin zijn ouders oppassen maar voel me zo bezwaard dat ze dan de avond niet in hun eigen huis door kunnen brengen...

het geeft je echt weer even een lekker gevoel he, kun je er weer tegenaan!

liefs Jenneke mv Ivar

dat is nog eens een verrassing!!
En wat kun je dan lekker genieten hé?

heb van de week ooknog lekker film gekeken met mijn mannetje. (wel thuis, mar was er niet minder gezellig om)

groetjes pally

Terug
Bovenaan