leuke babykleren gekocht!

A

Anoniem

Guest
Heb vandaag hele leuke kleertjes gekocht. Van die lekkere echte babytruitjes en broekjes van fluweel van Hello Kitty en Snoopy van de H&M en nog een echt meisjes/dametjes vestje en truitje van Esprit! Ik vind echt alles leuk. Van echt baby tot meisjeskleertjes. Nu mag ik echt niks meer kopen. Heb ook al een winterjas gekocht met natuurlijk een bijpassende muts, handschoentjes en nog andere truitjes. Die zijn van het Samson en Gert merk. Ook erg leuk. Niet alleen die hond staat erop, maar ook echt meisjesachtig. Ook heeft ze haar eerste rokje gekregen, natuurlijk geruit met een plooitje. Lief! En bijpassende maillootjes! Dit kocht ik bij de JBC in Belgie. Hele leuke kleertjes hebben ze daar.
Vinden jullie het ook zo leuk om nieuwe kleertjes te kopen?

hoi hoi,
Heerlijk om die kleine in allerlei nieuwe spulletjes te steken! Ik ben er ook dol op. Ik koop erg veel van mexx, blijft ook erg goed in de was.
Vandaag kwam ik thuis uit mijn werrk en stond er een leuke verrassing te wachten. Mijn kleine Janine in nieuwe kleertjes die ze met haar papa had gekocht vandaag. echt te gek!! en raad eens......................bij de mexx!!!   hahhahahaha

leuk hoor!
liefs nathalie

klinkt leuk!

Eh ben iets te goed geworden in het shoppen voor de meisjes  waren vorige week naar Texel op vakantie en ik had een hele reistas vol met nieuwe kleren voor ze gekocht daar. Kon hier maar niets leuks voor ze vinden en daar stond iemand op de markt met allemaal Bo Dean en Ducky Beau kleding voor een schijntje, dus de oudste heeft die halve kraam en voor Indy heb ik de winkel geplunderd haha. Had wel kleding van Luna voor Indy bewaard maar goed de 1 is van juni en de ander van december dus dat komt al niet uit en er is zoveel leuk spul te koop dat ik het leuker vind om nieuw spul te kopen.
Zal straks bij de 3e wel weer zo zijn...en die arme man van mij maar werken haha

Terug
Bovenaan