leuke Banner....?

A

Anoniem

Guest
Dag dames!ten eerste iedereen gefeliciteerd! En succes met je wondertje op de wereld zetten!
Ik had een vraagje, ik heb leuke banners en tickers gevonden en het valt me op dat veel meiden deze hebben. Nu kan ik er een maken etc maar ik weet niet war je de code (url geloof ik) moet plakken. Kan iemand me helpen?
Liefs Remy

Hoi,

De Banner moet je in een microsoft word op je desktop plakken. Elke keer als je hier een berichtje wil plaatsen, moet je op het linker groene bolletje klikken. Dan moet je de http:// weghalen en daar de banner code plakken. Dus kopieren van je word document en plakken.

Succes!

Groetjes Laura

Hoi Remy,

Het lukte mij eerst ook niet om een  banner te plaatsen. Ik heb 't uitgezocht, en ik  heb een uitgebreide handleiding geschreven. Hij staat in het onderwerp "leuke banner" dat Gea heeft gestart (staat ook in deze lijst; als je 'm niet kunt vinden kun je zoeken op 'banner', dan zou je 'm moeten vinden.

Succes!
~Hilde

Hoi Hilde!
Ik heb je uitleg gevonden. Dank je wel. Alleen ik doe netjes wat je allemaal stap voor stap zegt alleen krijg ik niet als ik op het linker groen balletje klik een extra venster. Als ik een bericht schrijf staat het groene balletje al zoiezo links. Maar dan moet ik er als nog een keer op klikken?
Moet ik mn bericht soms schrijven als mn groene balletje in het rechter rondje staat?
Hoop dat ik het een beetje duidelijk zeg allemaal.
Ik ga het nu weer proberen,,,

hmm... nu kreeg ik hem na gekopieert te hebben vanuit words wel onder dit bericht maar toen kon hij hem niet plaatsen omdat de data niet klopte. Dat zei die tenminste.
Moet denk ik echt zo'n venster krijgen waar ik hem ik kan plaatsen. Begin de hoop op te geven!

nog iedeen?

Liefs Remy

JOEPIE!!
Op een rare andere manier gedaan maar het is me gelukt!
Ik heb er een aangemaakt en op de site het plaatje gekopieert en in het pbericht geplakt!
Misschien wat omslachtig maar het werkt!!
haha
Oja... Maar als je me kan helpen met de "officiele" manier? Graag!

Liefs Remy

Kan het zijn dat je virusbescherming het extra venster (pop-up) tegenhoudt?? Je ziet dan helemaal bovenaan je scherm (onder het websiteadres) een extra balkje met "pop-up geblokkeerd" o.i.d.   Als je daar klikt op "pop-ups van deze site toestaan" dan zou het moeten werken.

Als dat 't niet is, weet ik het ook niet! Ik ben ook maar 'n leek :-D

Terug
Bovenaan