Leuke beugelloze bh?

Hoi,

Zit nu pas op 16 weken en mijn borsten zijn echt enorm gegroeid  ( iets wat mijn man helemaal niet erg vindt ;-)   ).

Beugelbh's zitten voor geen meter, en ik heb met veel moeite een "Anita meegroei bh"gescoord bij de Livera. Wat zijn die krengen waanzinnig lelijk! Voel me ook verre van sexy

Heeft iemand misschien een tip waar ik wel een leuke beugelloze bh kan scoren?

Hahahha, had er vorige week een gehaald bij de Prenatal en ik voelde met met de minuut dat ik hem aan had, minder aantrekkelijk ;-)
Zijn er uberhaupt mooie zwangerschapsBHs?? Ik moet er ook nog naar zoeken, hahah

Ps...mijn man vindt het minder dat ze groot worden...vindt klein mooier, tja helaas voor het komende jaar dan ;-)

Hallo,

Kijk eens bij de Hema, ik heb daar laatst een hele hippe voedings bh gekocht.
Niet zo ´n saaie witte, maar een gekleurde.
Ze zullen er waarschijnlijk ook wel meegroei bh ´s hebben.
Veel succes met het vinden van een leuke bh.

Groetjes ......

www.lingerievoortwee.nl

Erg goedkoop zijn ze niet, maar wel een stuk leuker. Bij mij zijn ze de vorige zwangerschap ook goed bevallen. Ook m ´n man vond ze een stuk leuker ;)

Groetjes Evelien

quote: friese leeuw reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-05-2009 16:41:01'));

Hallo,

Kijk eens bij de Hema, ik heb daar laatst een hele hippe voedings bh gekocht.
Niet zo ´n saaie witte, maar een gekleurde.
Ze zullen er waarschijnlijk ook wel meegroei bh ´s hebben.
Veel succes met het vinden van een leuke bh.

Groetjes ......

Helaas... ze hadden idd wel een hippe voedings bh, maar de zwangerschaps bh's van de Hema zijn gewoon saai en alleen in zwart en wit.
De hemdjes met "ingebouwde bh" zitten wel lekker.

Heel erg bedankt voor de tips, heb net al even op de site www.lingerievoortwee.nl gekeken en dat is echt een wereld van verschil met de Anita die ik nu draag. Ze zijn nog voorgevormd ook ( haleluja!, geen "hard nippels"probleem meer).

Morgen kom ik toch nog langs de Hema, kan ik daar direct al wat scoren.

Vond het al zo cru; voelde je je al de eerste weken hondsberoerd, dan zal je lingerie als genadeklap  je lusten wel even killen :-( .

hallo dames,
ik ben ook opzoek naar een goede bh.
ik heb 2 weken geleden eentje van anita gekocht, (want zover heb ik geen ander merk kunnen vinden die verder als de  E gaan) maar die zit voor geen meter. ik denk dat de verkooptster snel van me af wilde want ze heeft me een 85G gegeven (normaal heb ik 75F) en tijdens het passen had ik al zoiets die is te groot, en thuis blijkt dat ook te zijn.de verkoopster zei iets van, o je heb nu voldoende ruimte om te groeien.
ook had ik het idee dat er geen stevigheid in zat, aan het einde van de dag had ik als van ouds weer barstende koppijn vanuit me nek doordat ik geen steun had.
nu draag ik maar twee bh ´s helemaal af tot het echt niet meer kan en dan ga ik wel weer verder zoeken maar de anita ´s laat ik voortaan liggen.
groetjes
peetje

Ik weet dat Marlies Dekkers ook bh's heeft ontwikkeld die goed ondersteunen. Ze zijn alleen knetter duur . Wil hem eigenlijk pas kopen als ik op 9 maanden zit omdat ik nu geen idee heb bij welke maat ik uitkom.

Ze zeggen dat bh's met een beugel het groeien van het melkklier weefsel in je borsten tegenhoud, weet iemand hier wat meer over? Het lukt me op dit moment moeizaam om feit en fabel van elkaar te onderscheiden. Zoveel informatie is gewoon een overkill. Moet ook niet meer gaan zoeken.

Terug
Bovenaan