Leuke boeken

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik ben gek op lezen, altijd al geweest. Ook over zwanger zijn en kinderen krijgen heb ik al aardig wat weggelezen. Mocht je het ook leuk vinden om dit soort romans en chicklits te lezen, dan heb ik hier een leuke lijst met boeken voor jullie. Ik hoop dat er op het forum mensen zijn die deze lijst met boeken aan kunnen vullen. Wie weet zijn er nog wel meer leuke (niet zo zeer informatieve) boeken over zwanger zijn en moeder worden:

* HELP IK HEB MIJN VROUW ZWANGER GEMAAKT geschreven door Kluun
* DE GEBOORTE VAN EEN MOEDER, over zwanger zijn en moeder worden, geschreven door Daphne Deckers
* DE GEBOORTE VAN EEN GEZIN, door Daphne Deckers
* OOK MOEDER, de columns van Leontien Borsato in Kinderen
* DAGBOEK VAN EEN MAFFE MOEDER IN SPÉ, door Laura Wolf
* VASELIENTJE, dagboek van een baby, door Eli Asser
* DE ADOPTIE-OPTIE, door Sinead Moriarty
* BEVRUCHT, bekentenissen van een aanstaande moeder, door Rebecka Eckler
* DADDY COOL, door Lisa Mainwaring
* LIPSTICK EN LUIERS, door Irene Smit
* BABYFACE door Fiona Gibson

Wie weet er nog meer leuke boeken?
Groetjes Nicoline

MIjn man heeft dit boekje gekocht:

""hoe werkt mijn baby, handleiding voor ouders", Louis Borgenicht

Een grappige handleiding, want zoasl er staat: je hebt je vodeo geprogrammeert, windows opnieuw geinstalleerd en je kunt je e-mail lezen op je gsm. Dat betekent echter niet dat je bent voorbereid op s werelds grootset technologische wonder: een pasgeboren baby.

er staan veel tekeningetjes en tabelletjes in, het is grappig geschreven maar ook heel practisch (hoe pak je een bay op, hoe moet je flesvoeding geven, hoe gebruik je een voedingskussen enz)
Ook leuk om aan iemand cadeau te doen.

groeten Elke

de lotgevallen van een mooie mama is ook leuk.

Ik heb trouwens nog 2 van de boeken die in de openingspost staan te koop, dus als iemand interresse heeft?

Help! Ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt, is inderdaad een supergoed boekje
(voor de man..) maar hebben jullie ook de andere boeken van Kluun gelezen?

Er komt een vrouw bij de dokter en De weduwnaar?

Ze gaan niet over zwangerschap maar wel over het gezinsleven met borstkanker en alles sores daaromheen, echt geweldig geschreven en je gaat gegarandeerd janken bij het einde!

Gr. Roos

Er komt een vrouw bij de dokter heb ik van het weekend gelezen; inderdaad erg goed! Die andere wil ik zeker nog halen!

Het boek van Jools Oliver (vrouw van Jamie Oliver) vond ik ook heel erg leuk om te lezen. Het heet van -9 tot +1 en gaat over haar zwangerschappen en moeder zijn. Is heel humoristisch en leest lekker makkelijk weg met dit warme weer!

Leuk, zo'n boekenlijstje! Ben benieuwd of er nog meer tips zijn!

Harma, 35w4d

Terug
Bovenaan