leuke boeken?

A

Anoniem

Guest
Hoi
ik heb tussen gisteren en overmorgen mijn nod, weet het niet precies, heel spannend dus en ben er veel mee bezig, ook al probeer ik dat niet te doen. normaal heb ik voor mijn ongetseldheid altijd erg veel pukkels, nu totaal niet, dus hoop het......maar mijn vraagje:
nu zag ik bij de boekhandel dat er hele planken vol informatie staan, wie heeft ervaring met boeken waar ook echt leuke en nieuwe dingen in staan, of juist met boeken die er leuk uit zien maar waar je verder niets aan hebt?
ik hoor het graag, succes allemaal

Hoi Anouck,

Ik heb het boek "Zwanger" van (ik geloof) Anja de Grient e.a. Dat vind ik een heeeel goed boek. Ik heb een hele stapel boeken in de bieb bekeken, en er een paar geleend. Daarna heb ik dit boek gekocht. Verder vind ik "Veilig Zwanger" en "Veilig Bevallen" van Beatrijs Smulders ook goeie, complete boeken. Over het boek "Duik in Weeen" heb ik ook goeie dingen gehoord - dat ga ik nog maar 'ns bij de bieb bekijken.

Ik heb ook een boek gekregen (Baby! heet het), dat vind ik nogal een suf jaren '70 boek - vreselijk! Niet echt een aanrader dus :-D.

Veel succes met boeken zoeken! (Ik ben ook zo'n boekenmens, heerlijk vind ik dat.....)
~Hilde

Hoi hoi,

ik heb twee boeken waar ik veel aan heb. De eerste is: 1000 vragen over de negen maanden en heeft me al bij een heleboel onzekerheden geholpen. Het tweede boek heet: Baby, vruchtbaarheid, zwangerschap en geboorte. Daarin staan ook verhalen van andere mensen en foto's en tekeningen over de groei en ontwikkeling van je baby en wat je zoal nodig hebt.

veel leesplezier...

Ik vind "Zwangerschap voor dummies" een erg leuk boek! Erg veel duidelijke info over bijzonder veel onderwerpen. Echt een aanrader!

Kijk ook eens op Marktplaats voor boeken over zwangerschap. Daar heb ik hele dure boeken voor een prima prijsje op de kop weten te tikken!

Groetjes, Vennie

Hoi Anouck,

Als je echt een compleet boek zoekt, ik heb een boek waar echt alles in staat. Het heet 'De zwangerschapsbijbel'   of zoiets.....
Echt ALLES wordt er in besproken. De bevruchting, de ontwikkeling van je baby, zwangerschapsgym, de bevalling, borstvoeding, afwijkingen bij je baby. En ja ja, zelfs hoe je het beste kunt vrijen tijdens de zwangerschap! haha
Het is wel een iets duurder boek maar ja, je hoeft dan ook maar 1 boek aan te schaffen.

Succes!

Groetjes,
Maike

Terug
Bovenaan