leuke boeken...

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik heb me voor genomen om lid te worden van de bibliotheek. Misschien als ik voor een gezellig boek kan gaan zitten, rust ik meteen.
Hebben jullie nog aanbevelingen van leuke boeken over de zwangerschap bijvoorbeeld??????

Ik ben op dit moment het boek van Daphne dekkers aan het lezen: De geboorte van een moeder". Ik moet zeggen...het is een leuk boek om te lezen! Voor de liefhebbers...

Groetjes Yvonne

veilig zwanger en veilig bevallen zijn sowieso erg leuk/handig!

verder heb ik nog niet echt veel boeken gelezen...

Hoi,

Heb net het nieuwe boek van Claudia de Breij gelezen. 'Krijg nou tieten en andere zwangerschapsverschijnselen' . Ik vond het zelf erg leuk en lekker nuchter geschreven. Ik vind zwanger zijn helemaal niet zo holladiee, en zij beschrijft de zwangerschao en de bevalling lekker nuchter en realistisch.

Verder heb ik tijdens mijn vorige zwangerschap (volgens mij heet het...) 'Shopahollic and baby'gelezen. Grappig en lekker licht om te lezen.

Groet,

cy2009

hoi hoi,

er zijn zo veel zwangerschapsboeken! Dat is moeilijk kiezen, hoor.
Bij mijn eerste zwangerschap had ik mijn man het boek van Kluun kado gedaan: 'help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt' . Zelf natuulijk ook gelezen en die is gewoon erg  leuk om te lezen, maar niet informatief.

Liefs,

Hoi,

Ja leuk zijn die boeken van Daphne Deckers ik lees ze ook altijd, ik ben zwanger van ons tweede kindje dus lees nu geboorte van een gezin ook er leuk.
Ze verteld alles op een humoristische manier, en heel herkenbaar.

Veel plezier ermee

Groetjes mirella

Terug
Bovenaan