Leuke buikbanden met tekeningen erop??

A

Anoniem

Guest

Hoi

Weet iemand waar ik leuke buikbanden kan kopen in de winkel?Op internet staan ze wel,maar ik wil ze graag even zien van te voren voordat ik ze koop.We wonen in de omgeving  van Assen.Dus we kunnen alle kanten wel op.Naar de grote plaatsen dan he!.

Alvast bedankt.

hallo

gefeliciteerd met je zwangerschap!

ik ben nu 10 weken zwanger en heb dus nog niet echt voor positiekleding gekeken, maar ik was laatst bij de miss etam en heb daar vlugtig de positiekleding bekeken en daar zag ik dus een aantal buikbanden met van alles erop, dus je zou daar even kunnen kijken of er iets bijzit wat je leuk vind. ik ben in Den Bosch geweest maar de miss etam zit wel in meerdere steden.

groetjes kelly

Misschien een leuk idee voor als je creatief bent:
Bij de Hema kan je strijkpapier kopen wat je in je printer kan doen, je print dus gewoon een plaatje van de computer op dat papier en kan het daarna op een shirt of effen buikband strijken. Hardstikke origineel!!
(Ik was het zelf ook van plan maar is er steeds niet van gekomen, 9 maanden gaan zo snel voorbij hihi...)
Groetjes Lisa22 (37+3)

quote: kelly82 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-04-2006 17:30:14'));

hallo

gefeliciteerd met je zwangerschap!

ik ben nu 10 weken zwanger en heb dus nog niet echt voor positiekleding gekeken, maar ik was laatst bij de miss etam en heb daar vlugtig de positiekleding bekeken en daar zag ik dus een aantal buikbanden met van alles erop, dus je zou daar even kunnen kijken of er iets bijzit wat je leuk vind. ik ben in Den Bosch geweest maar de miss etam zit wel in meerdere steden.

groetjes kelly

Hoi Kelly.

Ik ben nu bijna 15 weken zwanger,maarre mijn gewone kleren die passen me niet meer.Dus gisteravond maar even een andere broek erbij gehaald en een lekkere broek voor in huis.Daarvoor ben ik geslaagd bij C&A.Wel leuke kleren en niet al te duur.Voor een meegroeibeha heb ik alleen maar witte gevonden.Toch maar ergens anders kijken naar een andere kleur.Deze zijn zo lelijk bahh.

:)

quote: Lisa22 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-04-2006 18:06:31'));

Misschien een leuk idee voor als je creatief bent:
Bij de Hema kan je strijkpapier kopen wat je in je printer kan doen, je print dus gewoon een plaatje van de computer op dat papier en kan het daarna op een shirt of effen buikband strijken. Hardstikke origineel!!
(Ik was het zelf ook van plan maar is er steeds niet van gekomen, 9 maanden gaan zo snel voorbij hihi...)
Groetjes Lisa22 (37+3)

Hoi Lisa,

Das wel een leuk idee zeg.Moet ik maar even kijken van hoe of wat.Maar vriend moet het dan maar uitprinten op zijn werk.We hebben thuis geen printer meer.

Bedankt voor je tip!

Prenatal heeft effen buikbanden in verschillende kleuren, maar ook buikbanden met een opdruk. Miss Etam heeft ook van alles, met bloemetjes en met zo'n namencirkel. De H & M bij ons (groot filiaal met positiekleding) heeft effen en gestreepte buikbanden. En op Marktplaats worden er tweedehands heel veel verkocht, voor weinig geld.  

Ik kom normaal echt nooit bij de Miss Etam, maar mijn moeder haalde me gisteren over. En ja hoor 2 buikbanden gekocht. 1 donkergroene met allemaal lichtgroene bloemetjes en een witte met een drukke gekleurde tekening en roze kraaltjes erop.
Normaal 12,95 en nu afgeprijst voor 6 euro. Dat is nog eens leuk winkelen!
groeten Elke

Terug
Bovenaan