Leuke buitenspellen

<p>Over een paar maandjes gaan wij heerlijk op vakantie naar Frankrijk. Ik kan niet wachten haha. Onze peuter zal dan 2 jaar zijn. Hij houdt erg van buitenspelen, dus we gaan lekker naar een kleinschalige camping toe. Hij zal zich prima gaan vermaken in het zwembad ed, maar vindt het ook leuk om wat spelletjes mee te nemen om op onze plek te kunnen doen. Een voetballetje nemen we al mee, maar hebben jullie nog leuke ideeën en wellicht tips waar ik dit het beste kan kopen? Ik zat bijv. te denken aan een kegelspel, maar zo zijn er wellicht nog meer leuke ideeën. Ben erg benieuwd ?</p>
 
Mijn dochter had op die leeftijd een skippy varken waar ze uren mee kon spelen. Niet echt een spelletje, maar naast er op 'skippyen' verzorgde ze het diertje alsof haar leven ervan af hing. 
Je hebt ze in allelei soorten dieren en als je hem onopgeblazen meeneemt neemt het niet zoveel ruimte in beslag. 
Bij bol.com heb je heel veel keuze
https://www.bol.com/nl/l/skippyballen-voor-2-jaar/N/20169/filter_N/4279522776/?rating=all
 
Zo’n kegelsetje vond ik ook erg leuk eruit zien. Maar echt goed werkt het niet hoor. De meeste zijn de kegels erg licht. 
Alsnog heeft mijn dochter er leuk mee gespeeld, maar niet zoals het bedoeld was ☺️
En wij hadden vorig jaar een klein opblaaszwembadje meegenomen met wat zandspeeltjes erin en ze waren een tijd zoet! 
konden wij ook even lekker zitten ?
Fijne vakantie!
 
Terug
Bovenaan