Leuke cadeautips?

A

Anoniem

Guest
Ha,

Hebben jullie nog een paar leuke cadeautips voor mij, of liever gezegd Naomi.
Er is zo megaveel in de winkels, dat ik door de bomen het bos niet meer zie.
Wat is nu echt leuk?
Wat hebben jullie kindjes gekregen op hun verjaardag, zonder al te veel toeters en bellen, wat ook echt leuk is. Voor pakweg onder de 15 euro?
Ben erg benieuwd!

Wilmi

heb je al gedacht aan bad-speeltjes? Of speeltjes voor in de zandbak (voor als het zandbakseizoen weer aanbreekt natuurlijk; heb je wat op voorraad). Lara is pas a.s. vrijdag jarig, maar naast de bad- en zandbakspeeltjes hebben wij voor haar hamertje tik, een vormenstoof (rondje, vierkantje, driehoekje), een houten puzzel, een blokkendoos en een houten trein gevraagd. Dat leken ons wel leuke dingen voor een 1 jarige. Niet teveel elektronische piep- en lichtdingen; hartstikke leuk, maar je wordt er stapelgek van. Laat ze zelf maar ontdekken hoe ze herrie uit iets kan krijgen!

Op al het speelgoed in de winkel (of folders) staat tegenwoordig wel een aanduiding voor de leeftijd. Is ook altijd wel handig.

Succes met uitzoeken!

Jacoline.

Een vormenstoof is hier inderdaad ook echt favo.
Een houten puzzel.
Houten blokken.
Boekjes en inderdaad badspeeltjes.

Ook wij hebben zo min mogelijk speelgoed met geluid. Je word er idd. Knettergek van.

Succes!

Hoi,

Wij hebben een blokkenstoof en een blokken doos. Beide van hout en leuk gekleurd. Dat soort zaken doet het hier heel goed en kan je meestal voor rond de 7/8 euro bij oa Hema kopen.

Groetjes, KT

Duplo vind ik ook altijd wel een leuk kado en dat kan je zelf ook weer uitbreiden door dingen erbij te kopen.
Verder blijven blokken ed altijd leuk.
Sil

Hoi,

Heather speelt veel met haar lilliputiens-boekje. Het is een stoffen boekje (die kennen jullie wel van 'vroeger', ongeveer 6 maanden geleden), maar dan uitgebreid met een verhaaltje en veel meer frutseldingetjes. Wel echt voor 1+.
Het is nooit onder de 15 euro (was een verjaardagscadeau dus weet niet hoe duur het is), maar zo leuk! Heather kan er zelf heel goed mee spelen en het is geweldig om  voor te lezen als ze moe is.

Groetjes, KT

ps; en het maakt géén geluid!

Terug
Bovenaan