leuke dag gehad @winterefteling

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Nou, het was echt mega waanzinnig leuk in de winterefteling. Met de kou viel het best mee. Ik had sowieso een reserve stelletje bij voor de kinderen, maar ik had voor beiden ook een extra broek om over de broek aan te trekken. Ilona heeft in het sprookjesbos een heel stuk gelopen en verder heeft ze lekker in de wandelwagen gezeten (en wat geslapen) in de voetenzak. Zij had het lekker warm hoor. Patrick heeft ook wat gelopen, maar wilde vandaag ook veel in de buggy. Gelukkig had ik een fleecedeken meegenomen en konden we hem ook lekker instoppen. Verder hebben we af en toe een keer opgewarmd met thee/warme chocolade melk met slagroom of cappucino. Heel vervelend, ha ha ha!
Rond 16.15 werd het donkerder en gingen de lichtjes aan. Ooooow, het was zo mooi!
hi
Patrick en ilona allebei in de wagen lekker bij het vuur opwarmen

Ilona bij een paddestoel met kerstmuziek  

Kortom het was een zeer geslaagde dag (met mijn ouders en mijn zusje, die waren al erg lang niet meer in de efteling geweest)

x miranda

ps. die extra kleertjes hebben we helemaal niet nodig gehad

He Miranda
wat super dat jullie zo'n top dag hebben gehad. En patrick en Ilona zitten er knusjes bij. Lekker heel de dag in de buitenlucht zullen ze wel lekker slapen vannacht
Weer een mooie dag om op terug tekijken nog lekker even nagenieten maar!!!

groetjes
Achnita mv Mike (4jr) en Brian (16,5mnd)

Klinkt leuk en ziet er leuk uit! Fijn dat jullie zo genoten hebben!
x Anouk

Terug
Bovenaan