leuke dag gehad!!

Hallo meiden,
wil toch even vertellen wat voor een leuke dag ik vandaag heb gehad!
Ben nu bijna 7 weken zwanger en voel me superonzeker. ben gewoon zo bang dat het misgaat. (kan er niks aan doen hoor)
heb me nog niet echt durven laten gaan maar ben vandaag toch met een vriendin op pad geweest. Naar de ikea, kids factory en kleinduimpje! gevolgd door een kraamvisite, en kan wel zeggen dat ik helemaal in the mood ben.
Heb nog niet echt iets gekocht maar heb mijn ogen goed de kost gegeven!!
het was heel leuk en kan het iedereen aanraden die erg onzeker is, want je moet er echt van genieten i.p.v al dat stressen!! (al is dat natuurlijk makkelijk gezegd, i know!) Als het fout gaat gebeurd dat toch hoe ERG dat ook is.
Dit wilde ik gewoon even kwijt!
weten jullie misschien nog leuke winkels???
 
Hoi Suus,

Heeeeeerlijk hè!!!
Ik me heb vandaag ook lekker uitgeleefd hoor. Ik ben nu in m'n 11de week en heb al een flinke buik. Ik ben vandaag naar de prenetal geweest. Alle afgeprijsde mode werd daar nog eens met 30% extra afgeprijsd. Ik heb echt kei leuke dingen gekocht. Ook al heb je nog geen buik dan is het toch leuk om daar vast te kijken en eventueel ook vast wat te kopen. Nu is de uitverkoop en tegen de tijd dat je misschien wel aan positiekleding toe bent betaal je weer de volle mep.
Die kids factory en kleinduimpje waar jij bent geweest, waar zitten die eigenlijk en is het groot?????

Liefs, Ank
 
Dag meiden!
Waar je ook heel goed kunt kijken is bij "Babypark Kesteren". Veel verschillende merken hebben ze daar (autostoeltjes, kinderwagens etc). Personeel is erg vriendelijk en heel behulpzaam. Ze leggen alles goed uit (ook al koop je niets bij ze!) Het is heel handig dat je daar alles met elkaar kunt vergelijken. Ze hebben ook een website. Veel succes!
 
Beankt Suus, voor je opbeurende berichtje!!
Ook ik ben ontzettend blij maar ook vaak onzeker en ongerust, ben nu in mijn 6e week dus nog heel pril. Zijn 1 jaar en 8 maanden bezig geweest en ook 1x IUI (inseminatie) gehad en toch in vak. spontaan zwanger geworden. Ook ik geniet er echt wel van maar ook van die vlagen van onzekerheid dat ik denk er kan nog vanalles misgaan, k weet het niet doen!! Net wat je zegt als het fout gaat gebeurd het toch...

Lekker genieten allemaal!!

Liefs Smargje
 
Terug
Bovenaan