leuke dag vandaag :D

Hallo lieve dames,

ik heb er helemaal zin aan vandaag :D
Vannacht heerlijk geslapen, echt als een blok, geen 1 keer wakker geworden en vanochtend nog even heerlijk blijven liggen met manlief en geen wekker die ons wakker maakte :D

Na het ontbijt gaan we naar het dorp, laatste dingetjes kopen wat we in huis moeten hebben volgens de kraamhulp.

En dan ja het gene waar ik echt naar uitkijk (heel stok misschien) maar we gaan de kleertjes wassen :D :D
Als dat klaar is ook maar gelijk de vluchtkoffer inpakken, kan geen kwaad om dat nu al te doen.

Meiden een heel fijn weekend!

Liefs, x

Heerlijk niet wakker worden tussendoor. Hier gister nog even een doos voor de babyvoeding besteld. Ik geef straks de fles van Friso en de doos om het poeder in te bewaren kun je alleen bij etos (en dan ook nog eens niet alle etoswinkels) kopen. Dus online bij Friso besteld erg leuk een doos van Lief.

Vluchtkoffer moet ik misschien ook maar aan beginnen, al denk ik toch echt dat uk tot in dec blijft zitten.

Wat een positief bericht. Ga er dan ook lekker van genieten.

Kleertjes heb ik vorige weekam gewassen naar de vluchtkoffer: goed idee!

heerlijk hoor dat je zo goed hebt geslapen. kleertjes heb ik een paar week geleden al gedaan maar daar kon ik me ook op verheugen whaha dom he. vluchtkoffer staat klaar, moeten nog een paar dingetjes in die nu aan het drogen zijn op de waslijn hihih. je kan het maar niet vroeg genoeg klaar hebben hoor!

xxx

Terug
Bovenaan