Leuke dagen voor de boeg!

Hee meiden,

Hoe is het met jullie? Hier gelukkig na een rottig weekend weer een beetje beter. Heb geen buikpijn meer en ben wel redelijk uitgerust nu.

Vandaag gaan mijn man en ik echt gruwelijk baby shoppen!!! Ik heb de kinderkamer nagelopen en een lijstje gemaakt met spullen die we nog nodig hebben. We gaan dus vanmiddag op pad om al die laatste dingen aan te schaffen. Yoehoe!!!! (neem je knip maar mee :) )

Morgen om 14:00 uur hebben we de 3D/4D echo! Ook zoooo benieuwd.....daarna gaan we naar m'n ouders zodat hun de dvd en de foto's kunnen zien van de echo en daarna gaan we heerlijk met z'n 4-en uit eten in het restaurant van m'n zus (is weer restaurantweek)

Kortom: 2 leuke dagen voor de boeg. Even het huis uit en genieten van alle leuke baby spullen.

Liefs Lynn.

Hey Lynn,

Heeeeel veel plezier de komende twee dagen! Heerlijk om lekker te gaan shoppen!!! En natuurlijk om morgen weer naar je kleintjes te mogen kijken :)

Wij moeten echt nog helemaal beginnen aan de kamer! Eerst het oude eruit... Pff, heb echt het idee dat ik giga achterloop!! Eerste weekend van oktober komen mijn ouders behangen en daarna worden meubeltjes geleverd. Ik denk dat ik maar lekker online ga shoppen voor de accesoires!

Nogmaals veel plezier! X

Veel plezier de komende dagen.
Leuk hoor dat babyshoppen!!
Ik ben er van het weekend achter gekomen dt ik bijna niets nodig heb.
Heb alle kleertjes van Thijs van zolder gehaald en alles van mt 50, 56 en 62 uitgezocht.
Wat is het veel!!!
Nu eerst maar alles wassen. Had het wel gewassen opgeborgen, maar voor het idee nog maar eens doen.

Het Lynn

Dat zijn zeker leuke dagen! Geniet er van :)
Wij zijn gister ook weer op pad geweest voor o.a. aankleedkussen matras je hoezen overtrekken. Wij zijn nu bijna klaar. Het meeste is in huis.

Liefs nov mama

Terug
Bovenaan