leuke dekbedovertrekjes gezocht

Wij hebben een velux seizoenendeken gekocht maar moeten er nog een dekbedovertrekje bij hebben. Tot nu toe heb ik nog nog geen mooie gevonden. Ik wil graag iets met zilver/zwart of grijs. Heeft iemand tips van leuke site's/winkeltjes waar ze ledikantdekbedovertrekjes verkopen?
 
Die van Cottonbaby (internet en speciaalzaken) zijn erg leuk en denk ik in jouw stijl..Ik vond ze veel te duur en heb mooie stof op de markt gekocht (zwart wit en grijs wit geruit) , mn schoonmoeder lief aangekeken en die heeft een paar setjes gemaakt..
Succes!!
 
hallo,

ik Kon ook geen leuke overtrekjes vinden en ben een stoffen zaak binnen gegaan, en heb wat stof gekocht,,
En het zelf genaaid...
je zou ook op de markt een leuke stof kunnen zoeken, en het zelf naaien...
maar weet natuurlijk niet of je dat kan? of je zal iemand moeten zoeken die het wil naaien voor je...
 
Ik heb zelf stof gekocht en mijn moeder gaat het voor me maken. Kun je ook doen als je handig bent, of gewoon mensen vragen natuurlijk :).

Ik heb ook eentje gekocht bij de trekpleister of kruidvat weet het niet meer, maar het was een week geleden en die was helemaal wit, en de bovenkant zeg maar één halve kant was klein geruit grijs. En de kwaliteit was goed.

http://www.sweetvillage.nl/
www.simply2order.nl
^^ Deze twee maken het ook op bestelling en mensen zijn er ERG tevreden over.
 
Dank jullie wel!! M'n moeder vroeg een week of drie geleden nog of ze wat voor me moest naaien maar ik had nooit aan een dekbedovertrek gedacht. Heb haar neet gelijk gebeld en we gaan op stoffenjacht!!!
 
he ik zou niet weten waar je het kan vinden maar , een dekbedje voor baby's is gevaarlijk, ik had ook dekbed overtekjes en mag die wel gebruiken alleen mocht ik alleen een dekentje erin doen zodat er lucht door heen kan, dus denk dat je beste dan een denkentje in kan stoppen en geen dekbedje, in een wandelwagen mag het wel omdat je erdan bij bent maar in een wieg of ledikantje niet.

sorry als ik bot over komt is niet de bedoeling, wil alleen je op voorbereiden voor als ze zeggen dat het niet mag en je klote eronder voelt( dat had ik tenminste)

s6 ermee met zoeken.

liefs mama van sharon 12 weken en 5 dagen
 
Terug
Bovenaan