leuke dingen doen en speelgoed??

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Ik merk aan mezelf en aan mijn dochter dat we wel weer eens aan iets nieuws toe zijn. Weten jullie nog leuk speelgoed?? Ze is nu bijna 9 maanden.

En wat doen jullie inmiddels voor leuke dingen met jullie kindjes? Waar ga je naartoe en wat doe je thuis?
Vandaag zijn we bijv naar de kinderboerderij geweest en dat was hartstikke leuk.
Ik heb nu ook vakantie en wil er wat vaker op uit met haar en wat nieuwe dingen proberen.
Fietsen doen we al en gaan we ook vaker doen als het beter weer is...

Wie helpt me aan inspiratie??

groetjes,
Sabine

hoi hoi

ook nog laat aanwezig??
ik  heb laatst een speelbal van fisherprice gekocht. zitten liedjes in, woordjes, geluiden, en rolt vanzelf naar haar toe ( handig voor een kleintje wat achteruit tijgerd Hihi, doet ons moppie dus) bal is wel prijzig vind ik maar heb hem met airmiles gehaald.
verder gewone spelletjes enzo doen we nu. ze is net 8 maanden.

groetjes danielle  

Hoi,

Idd die bal is errug leuk.. net als het liedjesboek ervan.
Of stapel bekertjes van groot naar klein, een tuimelaar (als je die nog niet hebt)   is ook altijd een succes!
Of ik geef een folder uit de bus... kan ze 'lezen' hahahaha ik plug dan wel altijd de speen erin.. anders beland het in haar mond!

Groetjes Debby mv B'Elanna

Jaaa die bal wil ik ook nog gaan halen! En het liedjes boek hebben we ook, is idd erg leuk!
Reclame vind ze hier ook helemaal super...alleen heeft ze geen speentje dus idd....beland het in haar mond
Wij gingen in het weekend even naar intratuin, plantjes halen. Daar liepen we langs de vissen...nou, die vond ze toch helemaal geweldig!! En later bij de fontijnen heeft ze ook heeeel spannend zitten te kijken!
Kijk, zo heb je iets wat voor de mama heeel leuk is (tenminste, vind ik wel, ben gek op nieuwe dingen voor in het huis) en de kleintjes vinden het ook helemaal super!

Terug
Bovenaan